gezocht 3 x splitboard & 3 x lawine uitrusting voor wereldreis zeilboot!

• luuk999
    Advanced
    luuk999 op 7 februari 2018 · 10:34
    Hai allemaal, vanaf maart ga ik twee jaar de wereld rondzeilen met 4 vrienden. Onze eerste stop is Noorwegen. In mei schieten we daar een docu met oa patagonia en plastic fantastic. Daar gaan we afval en plastic zoeken (en verwerken met machines aan boord), vervolgens bij een lokale shaper transformeren tot skis en snowboards... En testen natuurlijk. Voor ondersteuning van activiteiten missen we nog gear. Hopelijk kunnen we hier wat spullen op de kop tikken! Of misschien heeft iemand een tof idee waar..?

Opzoek naar
    - Complete splitboard tourset (198cm, MAN, schoenmaat 46)
    - Complete splitboard tourset (172cm, VROUW, geen schoenen nodig)
    - Complete splitboard tourset (186c, MAN, schoenmaat 45)
    - 3 x lawine eenheid.

Als je iets hebt hoor ik het graag! kan via PM of 0648591921

Oja, en als je benieuwd bent naar het project, kun je hier ff kijken: https://www.facebook.com/sailingtaxi/?ref=bookmarks...

• Ghini
    Advanced
    Ghini op 7 februari 2018 · 11:33
    Super gaaf!
    Als zeilende tourskier ga ik jullie zeker volgen.

Voor zulke projecten kan je denk ik het beste direct contact opnemen met een aantal merken of imporeurs daarvan. Ik stuur je nog even een PM.
  • jimmyvanzaanen
    Tourist
    jimmyvanzaanen op 7 februari 2018 · 11:50
    Gaaf project zeg! Wat Ghini zegt inderdaad, contact opnemen met merken en importeurs. Heb hier zelf (voor een heel klein projectje ooit) ook positieve ervaringen mee. Succes met de voorbereidingen, zal het met belangstelling volgen.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 februari 2018 · 16:02
    Luuk, zoek je gratis iets dan zou ik inderdaad een aantal merken vragen. Ik heb wel een split set waar ik een mooi prijsje voor kan maken voor dit project. Stuur me even een pm met details.
    splitfest.nl
  • ieism
    Tourist
    ieism op 7 februari 2018 · 16:04
    Gaaf project trouwens!
    splitfest.nl
  • El-Andres
    Beginner
    El-Andres op 7 februari 2018 · 16:19
    Ik weet niet wat voor schoenen je precies nodig hebt voor zo'n splitboard, maar ik heb nog wel een paar softboots staan in maat 46. Merk Burton, weinig gebruikt en in nieuwstaat. Kun je voor een paar tientjes wel overnemen aangezien ik gestopt ben met snowboarden.
  • Markie
    Advanced
    Markie op 8 februari 2018 · 15:02
    Gaaf project en ben als snowsurf shaper en maker natuurlijk vooral benieuwd wat voor producten jullie gaan maken met het opgejutte plastic.

Ik heb voor de dame wel een Jones hovercraft 152cm split liggen die jullie hiervoor mogen hebben/gebruiken. Het is alleen een kaal board en zitten geen bindingen oid bij. PM me even als je interesse hebt, afhalen in Utrecht.

//Mark
    DRYBOARDS.NL -Dutch designed and handcrafted snowsurfers-

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro