Never Summer West 1.57 wide

• Balboa
    Tourist
    Balboa op 7 februari 2018 · 11:31
    Mooi snowboard van Never Summer. Dit is de West 1.57 uit 2016. Het betreft hier de wide uitvoering voor als je grotere voeten hebt. Zeg vanaf maat 44. Hierdoor voorkom je (towdrag) dus dat je tenen niet in de sneeuw komen bij een mooie bocht.

Board heeft enorm veel positieve recenties. Ik ben de eerste eigenaar en heb er 4 weken op geboard. Nieuwprijs in 2016 was €699.

Fantastisch board voor op de piste om te knallen en te carven, maar zeker ook in de poeder. Niet super stijf, maar voldoende om te kunnen knallen.

De maat 1.57 klinkt klein, maar door de effectieve kanten kun je dit board als grotere rijder ook goed doen. Ik ben 1.82 en 89kg.

Verkoop het board omdat ik weer eens wat anders wil proberen. Heb er vier weken enorm veel plezier van gehad. Hier en daar een kleine beschadiging, maar geen enkele waar je last van hebt. Kan het board desgewenst gewaxed en geslepen leveren.

Board wordt verkocht exclusief de bindingen. Eventueel tegen een meerprijs van €50 kan ik een setje gebruikte Burton Cartel bindingen er bij doen. Dit zijn m'n reserve bindingen. Ik gebruikte zelf de Rome Targa binding.

Vraagprijs €400 Een goed bod wordt ook in overweging genomen.

Kan worden verstuurd, maar ophalen in Utrecht natuurlijk ook geen probleem. Verzendkosten zijn voor de koper.

• Balboa
    Tourist
    Balboa op 12 februari 2018 · 20:06
    En verkocht. Weer een blije boarder er bij 😉

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro