K2 Spyne 110, Marker Jester, Marker EPF crampons

• Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 februari 2018 · 10:34
    Hallo daar,

Om wat spullen weg te doen en zelf wat gear te husselen, verkoop ik helaas mijn K2 Spyne 110 (mt 26/26,5, BSL 306mm) en Marker Jester. Beide zijn op te pikken of te passen in Amsterdam.

K2 Spyne 110; zeer goede staat. In totaal 3 weken op geskied. Afgezien van een paar zwarte veegjes aan de binnenzijde (zie foto) en 1 buckle (bovenste op de rechter schoen) die wat gebruikssporen heeft, is de schoen in top conditie. Ook de binnenschoen is helemaal gaaf en altijd uit de schoen gehaald na het skiën. Hij is 1 keer in de oven geweest bij MK, dus kan zonder probleem weer gevormd worden. Ik zou zeggen dat hij voor de wat bredere voeten (102mm leest versie) is. Het is een solide en onwijs fijne freeride schoen (meer info: https://www.evo.com/outlet/alpine-ski-boots/k2-spyne-110...) ! Heb er 390 euro bij MK voor betaald, zou er graag 100 voor krijgen.

Marker Jester; De beste solide freeride binding als je het mij vraagt. Niet kapot te krijgen (niet dat ik dat geprobeerd heb) en geen millimeter speling. Heeft gebruikssporen maar verder technisch in zeer goede staat. Je krijgt er een 100mm stopper bij (niet die op de foto) in verband met het wisselen van een binding. Op te pikken voor 40 euro.

Marker EPF Crampons; ik heb hier de 106mm liggen, maar ben op zoek naar de 120mm. Als iemand die heeft en toevallig op zoek is naar kleiner: ruilen?

bericht aangepast door Tim3 op 12 feb 2018 10:37
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 12 februari 2018 · 21:14
    Jesters zijn gereserveerd.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 14 februari 2018 · 11:30
    Jesters zijn verkocht. Ski's + skins zijn gereserveerd.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 19 februari 2018 · 20:53
    K2 Spyne's zijn verkocht

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro