Te Koop: Blizzard Spur ('17-'18 model)

• VeeT
    Advanced
    VeeT op 12 februari 2018 · 16:08
    Te koop: Blizzard Spur ’17-’18, 192cm, 124mm onder de voet. afgemonteerd met Marker Jester (2016 model)

Slechts 9 dagen op geskied in de diepe Japanse poedersneeuw. Daarom belag en kanten zo goed als nieuw. Op toplaag te verwachten minimale gebruiksporen.
    Perfecte skis voor de echte poederdagen, dit was echt een ideale ski voor Japan.
    reden van verkoop is overcompleet. Door een logistieke clusterfuck was mijn vaste paar poederski’s niet aangekomen in Japan, en heb ik in Tokyo dit paar gekocht. Als geluk bij een ongeluk wel ultieme machines voor Japanse poeder kunnen gebruiken.
    Marker Jester gemonteerd voor zoollengte 326mm, ruime aanpassingen mogelijk voor korter of langere zool.
    Vraagpijs: €600
    Winkelprijs €750 + €250

Recensies op internet zijn unaniem zeer lovend
    http://blistergearreview.com/gear-reviews/2017-2018-blizzard-spur/2...
    http://www.fall-line.co.uk/blizzard-spur-best-freeride-powder-ski-2018...
    Mijn ervaring:
    Gezien afmetingen uiteraard enorm drijfvermogen. Echter ook zeer lichte en wendbare poederbakken. Door gebruik van carbon in tip en tail opvallend laag swing-weight. Rocker-flat-rocker geeft superfijne surfy feel in de poeder en zowel op lage als hoge snelheid perfecte controle.
    Op de piste ook nog verrassend makkelijk te skiën. Carve bocht op hoge snelheid is geen probleem, en variatie tussen korte en langere wat meer slippende bochten was heel makkelijk. Af en toe een piste tussen de poederafdelingen was ook gewoon heel lekker op deze ski.
    Marker Jester is een hele solide en stabiele binding. Nul speling merkbaar, geen pre-releases. Onder andere metalen neusvleugels waardoor behoorlijk hufterproof.

• VeeT
    Advanced
    VeeT op 15 februari 2018 · 19:02
    Bump. Vraagprijs €550
    bericht aangepast door VeeT op 15 feb 2018 19:02 (4% bewerkt)
  • VeeT
    Advanced
    VeeT op 28 februari 2018 · 10:34
    bump: vraagprijs €500

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro