Chilo's kastompruiming: ELECTRONICA

• chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 15:01
    Chilo's kastopruiming 2018 met in deze post: HET ELECTRONICA HOEKJE

ALGEMENE INFO

De komende dagen is het er weer tijd voor: Chilo's kastopruiming!

Hoeveel pakken pak je in voor je trip? Hoeveel paar handschoenen houd je achter de hand? Hoeveel goggles heb je nodig voor een goggleface? Kortom, Chilo's kastopruiming 2018 is een feit. Met wat nieuw spul, met wat amper gebruikt spul (denk aan een paar uur tot een paar dagen) en met wat heel-veel-gebruikt spul (denk aan slijtplekken en een vlekje hier en daar). Kortom, van luxediertje tot skibum, het lijkt me sterk als er niets van je gading bij zit.

Voor alles geldt:
    - Het staat allemaal NIET op Marktplaats. Alleen op WEPOWDER.
    - Op=op, weg=weg. First come, first serve.
    - Alle deals gaan in eerste instantie via de mail: wepowder-aapje-chilo.tv
    - In de reacties onder deze post van items geef ik aan wat er weg en/of gereserveerd is.
    - Alles kan verzonden worden (PostNL). Kost je 7 euro per zending (da's 50 cent voor het plakband en de moeite). Ik verzend direct na ontvangst van de centjes. Bekijken, passen, afhalen mag ook. Ik woon vlak langs de A1 in Amersfoort.
    - Vind je een vraagprijs nog te hoog, mail me dan met een bod. Maar... het is hier geen bazaar, dus blijf beleefd. Alles is in principe al 'priced to go'. Ik roddel alleen achter je rug om, dus wat let je? 馃槈

HERE WE GO!

HET ELECTRONICA HOEKJE

Pieper Barryvox (Opto 3000)
    Prijs: 75 euro

Zonder 3-eenheid (en okee, ook het liefst een airbag) hoor je niet in de poeder thuis. Dus even hamsteren voordat je zometeen naar de Alpen vertrekt! Een schep koop je bij de Praxis en een sonde is niets anders dan een grote uitschuifantenne, dus die breek je gewoon af van die oude Mercedes bij jou in de straat. Maar een pieper...hmmm...hoe kom je nou een beetje goedkoop aan een pieper?

Nou... Voor de prijs van een rondje halve liters in de Schirmbar is deze mooie en betrouwbare Barryvox twee-antenne-pieper van jou. Okee, het zoeken kan net die minuut langer duren. Dat kan dus vervelend zijn. Dus 貌f je vriendje daar beneden moet wat langer zijn adem inhouden, of j铆j moet beter oefenen met zoeken (oefening baart kunst!!!) Je wint het niet van de hipste 3-antenne-4D-liveaction-kleurenengeurenradar, maar je Oostenrijkse locale skigids met zijn Ortovox F1 geef je het nakijken! Sla je slag!

360Fly 4K camera
    Prijs: 250 euro

Woeha! 360 graden! Alles om je heen in 1 keer gefilmd! Da's nog eens makkelijk. Het leukste is ndat je uiteindelijk in het montageprogramma'tje van ze heel leuk je eigen beelduitsnedes kan maken. Dus hoppa, van voor naar achter van links naar rechts in 1 shot. Ik zou zeggen, check de site van 360fly voor details over wat hij precies kan. Mijn ervarig: heel gebruiksvriendelijk, waterdicht, 64GB interne opslag, 茅茅n van de beste 360-camera's op de markt, zeker voor dit geld. Komt in de originele verpakking met alle originele accesoires. Oftewel, een mooi kado...voor jezelf!

2X Gopro Hero3 White

Een Hero3 in de kleur 'sneeuw' dus. Filmt niet in 4K, maar als je een beetje poederloeder bent gaat je geld op aan tripjes richting de sneeuw, dus heb je thuis geen 4K-tv, dus wat maakt het uit. 1080p is dan echt wel genoeg. Is gebruikt ja. Maar GEEN schade, NIKS kapot, helemaal HEEL. Mist het klepje aan de zijkant voor de usb-aansluiting, maar who cares want er zit toch een waterdichte behuizing omheen. En je raakt het toch alleen maar kwijt. Net als ik.

Gopro Hero3 White SET1
    Prijs: 100 euro
    Hero3 met de 'oude' behuizing en een extra oude 'oude' behuizing waar 1 verbindingsstukje van kapot is, goed voor onderdelen dus. Verder: open backdoor, 3 ronde plakkers, 1 platte plakker, 2 van die haakjes, 1 kort koppelstukje. USB-kabeltje. 16GB micro erin! Heeft een niet-originele Gopro-batterij, maar werkt errug goed!

Gopro Hero3 White SET2
    Prijs: 125 euro
    Hero3 met de 'nieuwe' behuizing, open backdoor, extra dichte backdoor, 3 ronde plakkers, 1 platte plakker, 2 van die haakjes, 1 zwanenekje, 1 kort koppelstukje. USB-kabeltje. 16GB micro erin en als extra'tje een non-touch LCD-backpack met backdoors.

Gopro Hero4 Black
    Prijs: 200 euro
    Doet 1080p, 1440p, 2.7K en 4K! Verschillende slomo-standjes tot 240fps! Dus je valpartij staat er a-l-t-i-j-d goed op! Uitroepteken! Helemaal HEEL, GEEN schade, zelfs dat rare klepje voor de usb ben ik NIET kwijtgeraakt bij deze. Komt met 3 ronde plakkers, 1 platte plakker, 2 van die haakjes, 1 zwanenekje, 1 kort koppelstukje, allerlei backdoors, een USB-kabeltje, 16GB micro erin, en of het niet opkan een backback-batterij (extrasuperlang filmen!), een 'the case'-housing met beschermlensje, een pole/handlebar-mount en dat witte dingetje waarvan niemand weet waarvoor het is. En de waterdichte behuizing is extrasupersterk met een ALUMINIUM sluiting. Een heel sjiek aftermarket-dingetje.

En dan nog los verkrijgbaar (of bespreek een packagedeal!):
    Vented helmet strap
    Prijs: 7,50 inclusief verzenden

Hoofdband:
    Prijs: 10,00 inclusief verzenden

Fetch hondenharnas:
    Prijs: 27,50 inclusief verzenden
    Voor die vrolijke-hondenshots-als-je-net-als-in-de-film-ook-zo'n-leuke-bordercollie-hebt-die-achter-je-aanspringt-tijdens-je-poedeafdaling. Heb hem zelf 1 dag gebruikt voor filmopnamen.

Centripro:
    Prijs: 25 euro inclusief verzenden
    De Centripro is het speeltje van Nicolas Vuignier. Episch filmpje, zie hier:

Ik heb dat ding ooit besteld en honderd jaar later kreeg ik post uit Zwitserland. In elkaar gezet, mee gespeeld. Maar duidelijk een speeltje voor mensen met wat meer tijd. Ik steunde gewoon het briljante idee van Nicolas. Kortom, grijp je kans!

MORE....COMING UP!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 16:17
    Barryvox Opto is gereserveerd!
  • koeienlap
    Advanced
    koeienlap op 13 februari 2018 路 16:18
    ik heb je net een PM gestuurd, ben ik die gelukkige?馃槈
    WE麓ve got the POWDER
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 16:23
    Sorry Laurens, er was via de mail iemand die nog veel sneller was.... 馃槈 Het spijt me!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 16:32
    GoPro Hero3 Set2 is gereserveerd!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 16:36
    Gopro Hero4 is gereserveerd!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 16:42
    Oh en de Vented helmet strap en hoofdband zijn ook gereserveerd!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 13 februari 2018 路 21:17
    UPDATE: Barryvox VERKOCHT, Gopro3 set 2 VERKOCHT, Gopro4 gereserveerd, Helmet strap VERKOCHT, hoofdband VERKOCHT.

En een EXTRA UPDATE over Gopro Hero3 SET 1: Deze set heeft het NIEUWE huisje, maar slechts met 1 achterkant, en dat is die erin zit. Dus geen extra backdoors, maar die zijn allemaal wel makkelijk verkrijgbaar. Prijs blijft hetzelfde, 100 euro!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 19 februari 2018 路 09:21
    Centripro staat gereserveerd voor Edo!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 14:11
    Centripro is weg! Nog over: Gopro Hero3 set1 (zie hierboven), 360Fly 4K en Fetch harnas.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro