Chilo's kastopruiming: SKI HARDWARE

• chilo
    Tourist
    chilo op 14 februari 2018 路 20:19
    Chilo's kastopruiming 2018 met in deze post: SKI HARWARE (SKI'S, STOKKEN EN SCHOENEN)

ALGEMENE INFO

De komende dagen is het er weer tijd voor: Chilo's kastopruiming!

Hoeveel pakken pak je in voor je trip? Hoeveel paar handschoenen houd je achter de hand? Hoeveel goggles heb je nodig voor een goggleface? Kortom, Chilo's kastopruiming 2018 is een feit. Met wat nieuw spul, met wat amper gebruikt spul (denk aan een paar uur tot een paar dagen) en met wat heel veel gebruikt spul (denk aan slijtplekken en een vlekje hier en daar). Kortom, van luxediertje tot skibum, het lijkt me sterk als er niets van je gading bij zit.

Voor alles geldt:
    - ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    - Het staat allemaal NIET op Marktplaats. Alleen op WEPOWDER.
    - Op=op, weg=weg. First come, first serve. Leuk als je interesse hebt, maar ik verkoop echt aan de eerste die 'verkocht' roept!
    - En nog maar eens: ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    - In de reacties onder deze post van items geef ik aan wat er weg en/of gereserveerd is.
    - Alles kan verzonden worden (PostNL). Kost je 7 euro per zending (da's 50 cent voor het plakband en de moeite). Ik verzend direct na ontvangst van de centjes. Bekijken, passen, afhalen mag ook. Ik woon vlak langs de A1 in Amersfoort.
    - Vind je een vraagprijs nog te hoog, mail me dan met een bod. Maar... het is hier geen bazaar, dus blijf beleefd. Alles is in principe al 'priced to go'. Ik roddel alleen achter je rug om, dus wat let je? 馃槈

Tot slot: ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    En dus niet met PM'etjes, of reacties onder deze post. En als je m'n nummer hebt, heb je geluk en kan je appen.馃槈

HERE WE GO!

SKI HARDWARE

SKI'S
    Armada Alpha 2
    Lengte: 1.82
    Geboord: 32.5/mondo 29
    Prijs: 50 euro

Van oud dametje geweest. Nooit op gerookt. Als nieuw.
    Of nee, toch niet.

Mijn trouwe werklatten. Bijna liefde. Supergoed. Elfshoe. Dikke kleuren. Fijne binding. Flink gebruikt. Perfect onderhouden bij MK. Nog in een prima staat. Goed voor aan de muur of gewoon onder je voeten. Huren is duurder! Met van die vette Atomic bindingen erop. Je weet zelf wel welk type het is, toch?
    Worden niet verzonden. ALLEEN AFHALEN

Armada JJ
    Lengte: 1.85
    Geboord: 32.5/mondo 29
    Prijs: 125 euro

Poederloeders. Taartscheppen. Oer-JJ's. Slushknallers. Alleskunners. Als je ze niet kent heb je onder een steen geleefd. En dan is het niks voor jou. Anders weet je genoeg als ik zeg dat ik er maximaal 35 dagen op geknald heb en ze uitmuntend onderhouden zijn bij MK. Laten staan is een optie. Dan ga ik er zelf nog een tijdje naar kijken. Bindingen van Salomon. STH12. Staan bij mij op 8 en ik floep er nooit uit. Topdingen dus. Of heel slecht. Nee, geintje! Topdingen dus!
    Worden niet verzonden. ALLEEN AFHALEN

SCHOENEN
    Salomon Quest 14 (130)
    Maat: mondo 29
    Prijs: 20 euro of 12 flesjes Radler.

Ik zou de Radlers doen als ik jou was. Maar ook voor 20 euro kan je nergens schoenen huren, dus als dit je maat is ga je er zeker nog een paar winters lol aan beleven. Zitten nu (half versleten) Vibram-zolen onder. Ongebruikte originele zooltjes krijg je erbij. Originele binnenzool is weg, maar knip je zo van karton. Of je kijkt hoe de custom zolen van mij bij je voet passen. Koop ze bij de JJ's en/of de Alpha2's en je bent voor een prikkie klaar!

STOKKEN
    Komperdell (Nationalteam) Carbon 1.20 NIEUW
    Prijs: 40 euro
    Van die hele dunne carbonstokjes, ik vind ze supermooi. Maar ik ski altijd met van die dikke boomstammen. Fatso's van Komperdell bijvoorbeeld. Of Epic Poles (bestaan die nog?) Kortom, de 13 millimter Carbon blijft in de kast staan. Nooit gebruikt. Vette dingen. Knalgroen. Echt extreem knalgroen. Geven licht in de Apres-ski. Ook een voordeel lijkt me.
    Liefst afhalen!

Komperdell (Nationalteam) Carbon 1.25 NIEUW
    Prijs: 40 euro
    Ik kon niet kiezen, dus ook die van 1.25 meter staan ongebruikt in de kast. Scheelt, want dan hoef ik geen lamp aan te doen als ik iets wil opzoeken daar. Had ik al gezegd dat ze nogal heftig groen zijn? Zelfde specs als hierboven, maar dan dus 5 centimeter langer.
    Liefst afhalen!

Komperdell Expedition Tour NIEUW
    Prijs: 60 euro
    Fijne stokjes met powerlock2. Ze zijn inmiddels bij powerlock3 geloof ik, maar ik heb niet het idee dat ze heel slecht zijn. In- en uitschuifbare stokjes dus, voor iedereen die graag omhoog loopt en iedereen die het gewoon lekker vindt om zo nu en dan een andere lengte skistok te hebben. Als je je afvraagt of dit fijne stokken zijn...check dan even die breedlachende Hans Kammerlander! Zegt genoeg toch? Zijn nog nieuw maar er kan een klein krasje op zitten, ze lagen altijd in in achterbak als reservesetje. Maar nooit nodig gehad. totdat ik ze heb verkocht waarschijnlijk! 馃槈
    Liefst afhalen!

Oh. En ik had ze nog nooit uitgeschoven. Kijk eens even, allemaal vette handtekeningen van mensen die ik niet ken! Hoe leuk is dat! Episch!

Nogmaals: Claimen via de MAIL! wepowder -aapje- chilo.tv

Doei! Later meer!
    bericht aangepast door chilo op 14 feb 2018 20:21
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 15 februari 2018 路 14:34
    Schoenen zijn gereserveerd (Mark) en de telescoopstokken ook (Michel).
  • chilo
    Tourist
    chilo op 17 februari 2018 路 15:56
    Expedition stokken zijn weg!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 19 februari 2018 路 09:20
    Alpha 2's (Geert), en de Komperdell 120 en 125 (Martin) zijn even gereserveerd!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 14:10
    Alpha 2's zijn weer beschikbaar. Let op: bindingen staan op 34 en kunnen maximaal terug naar 32,5-33,0. Schoenen mee dus als je interesse hebt!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 februari 2018 路 20:45
    De JJ's zijn verkocht!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro