Te koop: Splitboard set! Rome SDS Whiteroom 162

• Mr-90
    Advanced
    Mr-90 op 14 februari 2018 · 22:06
    Wegens aanschaf van een nieuw splitboard stof gaat mijn fijne vriend (Rome Whiteroom 162 op zoek naar een nieuwe baas. Wil je beginnen met splitboarden, en niet meteen de volle mep betalen? Dan is dit misschien een goede deal voor jou!

Ik bied hem aan in twee varianten:

Variant 1:
    Board compleet met Gecko vellen, en complete Voile setup : slider plates, pucks, crampons (dus een kwestie van je bindingen op de plates schroeven en lopen maar dus...)
    Vraagprijs voor deze variant is 250 euro

(let op: de bindingen die op de foto op de sliderplates staan zijn niet inbegrepen...)

Variant 2:
    Board compleet met Gecko vellen, en Spark Afterburner bindingen (maat M) en setup excl. crampons (enige wat je hier dus potentieel moet aanschaffen zijn de crampons...)
    Vraagprijs voor deze variant is 525 euro

Het board, met welke setup dan ook functioneert prima, maar is niet vrij van schade geweest. De opgelopen schade is wel met name cosmetisch en netjes gerepareerd. Er zijn geen core-shots of andere grote reparaties noodzakelijk geweest!. Voor overdracht zal ik het board nog netjes in orde brengen qua reparaties en voorzien van een waslaag (je mag hem er zelf afkrabben 🙃 )

Ophalen in de omgeving van Eindhoven (Knegsel).

bericht aangepast door Mr-90 op 14 feb 2018 22:13 (2% bewerkt)
  • MC*freeride-looi
    Beginner
    MC*freeride-looi op 15 februari 2018 · 14:51
    Hoi, ben best wel geïnteresseerd in optie 1.
    Zou ik dan men eigen bindingen ,Union Force maat L er op kunnen vijzen?
    En heb zelf een maat 47.is dit boardje dan breed genoeg voor men boots?
  • Mr-90
    Advanced
    Mr-90 op 15 februari 2018 · 23:16
    Hi MCfreeride-looi
    Ik zou bijna zeggen dat je met een dergelijke schoenmaat geen splitboard meer nodig hebt om naar boven te stappen... Maar ik doe het niet 😉 Haha... Ik heb de specs even opgezocht. De Waist breedte in cm is 25.8 (Tip en Tail breedte in cm 29.68). Ik zou hem graag aan je willen verkopen, maar het zal er erg aan liggen of je flink duck staat of niet... Door de Voile slider plates sta je uiteraard een centimetertje hoger op je board wat potentiële toe of heel drag verminderd... maar of dat ruim voldoende is weet ik niet... Ik heb er met mijn maatje 42 nooit last van gehad namelijk...
    It's up to you 🙂
    bericht aangepast door Mr-90 op 15 feb 2018 23:16 (2% bewerkt)
  • Mr-90
    Advanced
    Mr-90 op 19 februari 2018 · 22:26
    VERKOCHT... (Op de betaling en verzending na...)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro