Chilo's kastompruiming: KLEDING

• chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 18:19
    Chilo's kastopruiming 2018 met in deze post: HET KLEDINGREK!

ALGEMENE INFO

De komende dagen is het er weer tijd voor: Chilo's kastopruiming!

Hoeveel pakken pak je in voor je trip? Hoeveel paar handschoenen houd je achter de hand? Hoeveel goggles heb je nodig voor een goggleface? Kortom, Chilo's kastopruiming 2018 is een feit. Met wat nieuw spul, met wat amper gebruikt spul (denk aan een paar uur tot een paar dagen) en met wat heel veel gebruikt spul (denk aan slijtplekken en een vlekje hier en daar). Kortom, van luxediertje tot skibum, het lijkt me sterk als er niets van je gading bij zit.

Voor alles geldt:
    - ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    - Het staat allemaal NIET op Marktplaats. Alleen op WEPOWDER.
    - Op=op, weg=weg. First come, first serve. Leuk als je interesse hebt, maar ik verkoop direct aan de eerste die 'verkocht' roept.
    - En nog maar eens: ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    - In de reacties onder deze post van items geef ik aan wat er weg en/of gereserveerd is.
    - Alles kan verzonden worden (PostNL). Kost je 7 euro per zending (da's 50 cent voor het plakband en de moeite). Ik verzend direct na ontvangst van de centjes. Bekijken, passen, afhalen mag ook. Ik woon vlak langs de A1 in Amersfoort.
    - Vind je een vraagprijs nog te hoog, mail me dan met een bod. Maar... het is hier geen bazaar, dus blijf beleefd. Alles is in principe al 'priced to go'. Ik roddel alleen achter je rug om, dus wat let je? 馃槈

Tot slot: ALLE DEALS GAAN VIA DE MAIL: wepowder-aapje-chilo.tv
    HERE WE GO!

HET KLEDINGREK

Salomon pak (2-piece)
    Maat: M jas, L broek!
    Prijs: 25 euro

Dit is een pak van een echte skibum. Of eigenlijk van twee. Want ik kocht dit kanariegele pak met hemelsblauwe vlakken van niemand minder dan Vinnie, die het toen al een jaar aan had gehad. Ik heb het daarna maar 4 dagen gedragen, de jas zat toch minder lekker dan ik dacht. Ik heb brede schouders, laten we het daar op houden. Zelfde geldt voor de broek. Zit als gegoten, maar het afritsbare bib-deel moest er toch echt afgeritst blijven. Dat kwam dus ook door eh...nou ja.

Het pak is goed doorleefd maar nog altijd supercool. Vreemde slijtageplekken (Vinnie is duidelijk gek op pannekoekliftjes), vlekjes hier en daar. Ik heb er zelf ook nog wel eens een zwarte veeg op achter gelaten, maar die ging er weer uit in de was. Keurig gewassen dus. En met de juiste wasmiddelen! Dit pak ruikt naar waterafstotende bloemetjes.

Toen ik het pak overnam vond ik in de zakken nog een Gopro-batterij, een mooie liftpas met een helicopter erop en een Japans muntje. Kan je nagaan wat dit pak allemaal heeft gezien! Voor 25 euro is dit een mooie aanvulling op je net gestartte freeridemuseum, of het ultieme pak voor de skibum-look. Zo hip!

Peak Heli pak (2-piece)
    Maat: XL
    Prijs: 35 euro

Een van mijn favoriete cameramannenpakken. Goretex Proshell, maar wel al een paar jaartjes oud. Een tikkie vaal geworden, is het pak nog altijd rood, maar dan net met die doorleefde matheid er overheen. Dus nee, geen roze.

Er zitten wel wat vlekjes op, zoals het mysterieuze zwarte 'helicoptervlekje' op de rug, wat kennelijk erbij hoort, wanneer je uit heli's hangt met je camera. Ze zouden ook eens wat nieuwe pakkingen in de choppermotoren kunnen doen, maargoed, zolang er olie uitkomt, zit het er nog in nietwaar? Kortom, een vlekje met een verhaal. Doet het goed in de apr猫s ski.

Nog waterdicht, nog gewoon heel (op de bekende beschadingingen aan de enkel na), met een mooie schnitt. Dus wat betreft die skibum-look... Dit pak dingt ook mee naar de hoofdprijs! Maar dan een hoofdprijs van 35 euro!

Peak Hipe broek
    Prijs: 25 euro

Deze broek was ooit smetteloos wit. Ik heb dat nooit begrepen; witte skikleding. Toch heb ik deze broek aardig gedragen. Waarom? OMDAT-IE ZO LEKKER ZIT. Niet normaal gewoon. Weet het ook niet. Moeilijk uit te leggen. Kom hem bekijken en passen en je weet het. Hij is een beetje gevoerd. Maar dus precies lekker. Als een paar wollen slofjes na een dag pistes krassen. Of handschoenen die net van de verwarming komen. Of een muts met zo'n fleecelaagje van binnen. Of een huispak van de H&M. Kortom, je doet jezelf tekort als je deze broek laat liggen.

Uit de Hipe-serie van Peak. Niet meer zo wit dus, maar wie weet wat Oxi Vanish kan doen. Waterdicht en winddicht. Mijn favoriete telemark-broek. Kortom, de broek voor de vrije dagen. En dat waren er niet eens zo heel veel.

Voor de fashionista's: deze broek matcht heel mooi met het rode pak van hierboven! Dan heb je dus een pak met twee broeken! Kan je nog eens een ongelukje hebben.

Patagonia pak (3-piece)
    Prijs: 150 euro

Wat?!?! 150 euro?!?! Yep. Durf ik gewoon. Want dit is echt een 眉ber-top-pak. Amerikaanse schnitt, dus best ruim. Maar ZO FIJN. Heb er dus wel een aantal daagjes in geskied en mee uit helicopters gehangen, maargoed, het ziet er nog top uit. En voor die 150 euro krijg je EN de jas EN de broek EN de puffy. En het is dus tot 300 watervallen of 1800 douchebeurten waterdicht ofzo en het ademt ook nog uit zichzelf. Het geeft alleen geen licht, dat is echt het enige. Holy shit, waarom verkoop ik dit eigenlijk?

Ziener pak (uitneembare voering)
    Maat: L (52)
    Prijs: 100 euro
    Ook al zo'n fijn pak. En deze geeft w猫l licht, althans, zo lijkt het! Want hij is kanariegeel, met stukken stoplichtgroen en alarm-rode ritsen. Je moet dus wel als een eindbaas kunnen skieen, anders moet je dit niet doen. Hoewel, het is ook een subliem pak om een dagje te 'posen' bovenaan de halfpipe, want dan klik je er gewoon die lekkere voering in! Supermultifunctioneel pak dus. Weer zo'n vrijetijdspak van me. Nooit gewassen. Kan je goed zien hoe weinig ik het gedragen heb. Echt MASTER.

Ziener Tactility pak (vaste voering) NIEUW met labels
    Maat: L (52-54)
    Prijs: 175 euro
    In de opvallende kleuren zwart en grijs. Kortom, deed niets op beeld en daarvoor hadden we het mee. Ging dus direct de tas in en thuis de kast in. Jammer, want wel een heel mooi en fijn pak. Het label in de broek heeft de verkeerde maataanduiding en daarom kon het niet in de winkel verkocht worden. Nu heb je dan de kans om op waarschijnlijk de goedkoopste manier aan een spikspliternieuw -goed- pak te komen met een jas die je ook gewoon naar je werk aan kan! Moet ik hier meer over zeggen? Oh ja, de ritsen zijn geel. Een exentrieke uitschieter!

Peak Perfomance Stark J jas NIEUW met labels
    Prijs: 150 euro

1 jassie voor 150 euro. Dan moet het wel top zijn. En dat is het ook! Helemaal nieuw, zit nog in plastic. Heb er namelijk 2. Flinterdun Gore-Tex Active Shell. Zo dun dat ik het eigenlijk meer een soort regenjas vind, wat -zeker in het voorjaar- een hele goede shell is op de berg. Maar ze verkopen/verkochten het gewoon als ski-hardshell. En doet het na de winter ook goed op de golfbaan of de boot. Ik ben niet zo'n goede autoverkoper, maar ik kan hier toch eerlijk zeggen: 'ik heb hem zelf ook!' 馃槈 De donkerblauwe rechts is van mij en behoorlijk gebruikt (ook te koop hoor, als je wil). Links hangt-ie dus in plastic op jou te wachten!

Supernatural W Base LS NIEUW (geen labels)
    Maat: XL DAMES
    Prijs: 10 euro

Een doosje meegepakt met maat XS erop, kwam er stiekem een maat XL uit. Maar 'that was months ago' en daarom gooi ik hem hier in de verkoop. Voor DAMES, zegt de verpakking, maar ik heb even gekeken en hij heeft dezelfde maat en vorm als de heren L. Tja. Gemaakt van 48% merinowol, 48% polyester en 4% elastine. Echt een top-merino'tje voor een klein prijsje. Blauw issie. Blauw en voor 10 euro van jou!

Peak Performance Junior pak (jongens/meisjes)
    Maat: 152
    Prijs: 85 euro

Nog ff snel een pakje voor de kids scoren vlak voor de vakantie? Het kan! Lichtblauw, gevoerd en nog helemaal heel. Fijn pak voor stoere kids. Met een aanklikbare sneeuwvanger, dus die kleine van je kan zo achter je aan de poeder in. Is -denk ik- niet gewassen, maar kan ik nog ff voor je doen, met Grangers. Of je doet het lekker zelf. Dan kost-ie 5 euro minder!

Wedze pak (jongens)
    Maat: XS/170
    prijs: 40 euro

Voor de wat grotere kids een stoer pakkie voor weinig! De jas is wat meer gedragen dan de broek (dus heeft wel wat plekjes en mist 1 van de 2 knoopjes van de sneeuwvanger), maar dit is een outfit die nog even meekan. Mijn zoon is eruit gegroeid, mijn dochter gaat niet in een jongenspak ski毛n. Dus... Pik in, het is winter! 40 euro met een wasbeurt met Grangers, 35 zonder!

PASSEN IN AMERSFOORT, VLAK LANGS DE A1. Mail naar wepowder-aapje-chilo.tv voor een afspraak!
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 18:24
    Het gele Zienerpak heeft de eerste reservering (Michael) binnen. 馃槈
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 20 februari 2018 路 18:39
    @chilo leest weer als een spannend jongensboek...
    wanneer verschijnt je eerste wepowder roman?
    Als je om een titel verlegen zit wil ik je wel helpen 馃槈
    May the powder be with you.
  • chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 20:09
    @chilo leest weer als een spannend jongensboek...
    wanneer verschijnt je eerste wepowder roman?
    Als je om een titel verlegen zit wil ik je wel helpen 馃槈meteomorris op 20 feb 2018 18:39

Hahahaha! De titel wordt dan waarschijnlijk: 'De poeder ligt 1000 kilomter verderop', met als subtitel; 'of, hoe je zo veel in de sneeuw kunt zijn, maar zo weinig in de poeder.' 馃槈
  • chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 20:14
    Ok mensen, ik was even eten. Rustig aan.馃槈

Het rode heli-pak is gereserveerd voor de supersnelle Mathijs. Mocht die hem toch niet willen dan is Olivier de runner-up!

Het Merino'tje ligt klaar voor Raoul, die ook een optie heeft als 2e op het gele Ziener-pak!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 20 februari 2018 路 20:26
    Rode Peak heli pak is verkocht!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 21 februari 2018 路 12:44
    Ik was even een ochtendje MTB'en en toen gingen jullie allemaal los. Dus:
    Salomonpak: 1. Gerard, 2.Toon
    Peak hipe broek: Gerrit
    Patagonia set: 1. Vinnie, 2. Reinier, 3. Robbie2, 4. Femke, 5. Frank
    Peak Stark Jacket: Harmen
    Ziener geel: Raoul of Gerrit
    Ziener zwart: Raoul of Gerrit
    Peak junior pak: Harmen
    Merino: Raoul

mailme-aapje-chilo.tv voor info!

• chilo
    Tourist
    chilo op 21 februari 2018 路 14:07
    Junior pak van Peak, Stark Jacket van Peak zijn verkocht!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 21 februari 2018 路 16:18
    Merino en zwarte Zienerpak zijn verkocht!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 22 februari 2018 路 09:35
    Het geel-groene Ziener-pak is opnieuw in de aanbieding! Grijp je kans bij dit multifunctionele top-pak! 馃槂
  • chilo
    Tourist
    chilo op 22 februari 2018 路 13:44
    Witte peak is verkocht.

Gele Ziener is gereserveerd voor Thijn.
  • joeri_d
    joeri_d op 22 februari 2018 路 19:17
    Kak, net n mailtje gestuurd over het rode peak pak. Ik had over de reactie heen gelezen..
  • chilo
    Tourist
    chilo op 24 februari 2018 路 16:08
    Geeft niks!

En het PATAGONIA-pak is ook weg!
  • chilo
    Tourist
    chilo op 26 februari 2018 路 21:17
    Final update voor deze post:

ALLES IS WEG behalve het Wedze-jongenspak. Dat mag weg t.e.a.b.

Later!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro