gezocht Gezocht: Tweedehands/outlet Atomic Redster Race Skis

• Pieket
    Pieket op 26 februari 2018 · 11:31
    Beste allen,
    Nu weet ik dat mijn zoekopdracht een beetje offtopic is voor deze site, maar niet geschoten is altijd mis.

Ik ben namelijk op zoek naar een paar race skis (liefst atomic redster evt doubledeck, lengte +- 171 cm) en vroeg mij af of iemand van jullie deze skis verkoopt of dat iemand een (outlet) adres weet waar oude modellen verkocht worden tegen gereduceerde prijzen. Zo niet, weet iemand of er toevallig een vergelijkbare site bestaat (als wepowder) maar dan voor race/piste skis?

Alvast bedankt voor het meedenken!

bericht aangepast door Pieket op 26 feb 2018 11:31
  • AndyT
    Tourist
    AndyT op 26 februari 2018 · 12:00
    Hallo, misschien dat ik u kan verderhelpen. Ik heb in de aanbieding: Atomic Race GS Ti met lengte 175. Zeer weinig gebruikt en in goede staat. Prijs is zeker bespreekbaar.
    Ik hoor het wel.
    Grtn
    Andy
  • ewoutvanlaarhoven
    ewoutvanlaarhoven op 26 februari 2018 · 12:15
    Ik heb dit weekend bij Linberg in Hulten de Redster LT in de uitverkoop zien staan. Zie afbeelding. Ik geloof dat er ook nog andere maten (dan 158 cm) bij stonden, maar weet niet uit m’n hoofd welke.

Hoop dat je hier mee verder kunt!

• skirene
    Tourist
    skirene op 26 februari 2018 · 12:21
    Snowinn had er van de week een aantal staan in de webshop.
  • Robbert48
    Beginner
    Robbert48 op 26 februari 2018 · 21:27
    Hoi,

Bij Decathlon verkopen ze de Atomic Redster MT 18 € 224,99 en de X5 €299,-.
    Lengte 173 cm en 170 cm.
    Misschien het kijken waard.

https://www.decathlon.nl/search?Ntt=atomic%20redster...
  • skirene
    Tourist
  • Pieket
    Pieket op 26 februari 2018 · 23:08
    Thanks allen voor het actief meedenken.

@ewoutvanlaarhoven helaas is alleen nog maar de 158 cm over en dat is wel te klein voor mij😞

@skirene helaas hebben ze (logischerwijs) alleen nog maar voor mij te grote skis over😞

@Robbert48 Thanks voor de tip, ik ga er naar kijken

Als er nog andere tips zijn hoor ik ze graag! 😃

• Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 26 februari 2018 · 23:38
    Heb er verschillende gezien op marktplaats.nl
    gigiski.com | deskiclub.nl
  • ERES
    Beginner
    ERES op 27 februari 2018 · 00:17
    Let wel, de term redster wordt te pas en te onpas gebruikt bij Atomic. Die ene redster van 400 is niet te vergelijken met een double deck
  • emistos
    Advanced
    emistos op 27 februari 2018 · 00:35
    Bedoel je met "race" skis, stijve touristen ski's of bedoel je FIS wedstrijd ski's? Zit namelijk nog wel een verschilletje tussen. Wat voor radius had je in gedachten?
  • Budgie_1988
    Tourist
    Budgie_1988 op 27 februari 2018 · 10:57
    Bekende van mij heeft deze ski's op marktplaats staan. Altijd zeer netjes mee omgegaan en slechts +- 2 weken op geskied.

https://link.marktplaats.nl/m1258375659
  • Pieket
    Pieket op 27 februari 2018 · 12:02
    @Cheizz Thanks, marktplaats hou ik nauwlettend in de gaten

@ERES ja hier loop ik dus ook vaak tegen aan.

@emistos Ja eerlijk gezegd ben ik zelf een vrij ervaren (maar vrijetijds) skiër. Afgelopen wintersport huurde ik de nieuwe Atomic Redster G9 en ik ben echt helemaal verkocht. Wat een topski! Helaas is de nieuwprijs €999 en vandaar kijk ik naar alternatieven, die wel binnen een studentenbudget vallen😉. Een vriend van mij heeft de doubledeck redsters geadviseerd vandaar dat ik hier ook interesse in heb. De 171cm heeft een radius van 17.6 en is dus mijn referentiepunt ongeveer.

@Budgie_1988 Thanks ik ga er naar kijken!

Nogmaals bedankt voor het meedenken!
  • emistos
    Advanced
    emistos op 27 februari 2018 · 12:15
    Ik heb momenteel zelf nog Rossignol Hero FIS GS ski's op marktplaats staan. Het zijn jeugd wedstrijd ski's tot U16. Zijn lekker stijve ski's en hebben ongeveer de dimensies die je zoekt.

http://link.marktplaats.nl/m1256714678

Geen Atomic maar vindt ze net zo lekker skiën als de doubledeckers die ik er voor had. Ik ben nu even een weekje weg maar mocht je het willen kan je ze daarna wel even uitproberen in snowworld.
  • Budgie_1988
    Tourist
    Budgie_1988 op 27 februari 2018 · 12:22
    @pieket ik weet niet waar je vandaan komt maar ik rijdt dagelijks naar Enschede. Ik zou ze ook mee kunnen nemen richting Enschede
    wanneer dat meer in de richting is.
  • Pieket
    Pieket op 27 februari 2018 · 23:37
    @emistos oke dat zijn ook mooie skis! Ik ga er over nadenken. Beetje stomme vraag maar wat maakt het dat voor U16 (als dit under 16 betekent) skis zijn? Heeft dit te maken met de lengte?

@Budgie_1988 ik heb een persoonlijk bericht gestuurd via marktplaats naar Maarten voor extra fotos en info. Bedankt voor de tip. Ik woon in Rotterdam dus dan is Enschede niet echt dichterbij😅
  • Budgie_1988
    Tourist
    Budgie_1988 op 28 februari 2018 · 19:14
    @pieket veel plezier van de ski’s!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro