gezocht: complete set Tourski's

• ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 28 februari 2018 · 20:50
    Ik ben voor mijn vader op zoek naar een setje toerski's

Hij is 1.90 en weegt 105 kg.
    Schoenmaat 46
    Het toeren zal niet op de pistes gebeuren maar het moeten geen gek brede planken zijn, bij voorkeur gewoon een normaal gangbaar setje.
    Het liefst zo compleet mogelijk, en als het even kan geen pin-bindingen (anders graag incl. schoenen in maat 46).
    Nu ben ik zelf maar een fractie groten en 20 kg lichten maar mocht het tot de mogelijkheden zijn dan zou het helemaal ideaal zijn als ze ook nog eens geschikt zouden zijn voor mij mocht het zich ooit voordoen.

Het zou top zijn als ze ook nog eens in het zuiden van het land liggen, maar voor het juiste setje is een stukje rijden niet z'n punt.
  • Arnie777
    Advanced
    Arnie777 op 2 maart 2018 · 22:43
    Hoe snel moet hij die planken hebben. Ik zit tot begin mei in Frankrijk, maar heb in Nederland nog een setje Rossignol Sin 7 liggen met Marker duke bindingen. Die mogen eind seizoen weg. Lengte van de ski is 188 cm en hij is 100mm onder de voetjes. Ski is van het jaar 2014, er is 1 seizoen op geskied.
    Arnie777
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 3 maart 2018 · 21:35
    @Arnie777 halverwege april op zijn laatst, dus zal net te vroeg zijn voor jouw latten ofniet?
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 8 maart 2018 · 18:53
    Mocht iemand een set te huur hebben van 18-04 t/m 21-04 zou dat ook al top zijn!
  • sanno
    Tourist
    sanno op 8 maart 2018 · 19:05
    wat is de zoollengte van de maat 46 schoenen?
    Ik heb wel een prima ski liggen Fischer Porohete is voor mij net te lang om soepel kickturns te maken. Maar vraag me af of mijn Fritschi freerides passen.
    Toerisski
  • jostevens
    Beginner
    jostevens op 8 maart 2018 · 19:13
    @ErikvanBilsen ,
    Ik heb nog een set Nordica nrg 90 lengte 185 liggen ,
    Momenteel in Oostenrijk maar kan deze begin april meenemen naar België .rand van Antwerpen
    Staan momenteel atomic tracker Tourbindingen op en zou er graag nog 350 € voor hebben inclusief vellen
    Is 5 a 6 keer met getoerd dus nog in prima staat
    Grtn
  • jostevens
    Beginner
    jostevens op 8 maart 2018 · 19:13
    @ErikvanBilsen ,
    Ik heb nog een set Nordica nrg 90 lengte 185 liggen ,
    Momenteel in Oostenrijk maar kan deze begin april meenemen naar België .rand van Antwerpen
    Staan momenteel atomic tracker Tourbindingen op en zou er graag nog 350 € voor hebben inclusief vellen
    Is 5 a 6 keer met getoerd dus nog in prima staat
    Grtn
  • ErikvanBilsen
    Beginner
    ErikvanBilsen op 10 maart 2018 · 15:46
    @sanno
    Dat zou ik even moeten nameten, maar als ze geen freerides passen dan wacht ik liever nog even af op een setjes wat wel daarbij past.

@jostevens
    Ik stuur je zo even een berichtje
  • jostevens
    Beginner
    jostevens op 10 maart 2018 · 16:53
    Foto’s

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro