gezocht gezocht snowboard bindingen

• Tasmodeus
    Advanced
    Tasmodeus op 7 maart 2018 · 14:32
    Hey boarders,

Ik ben nu een redelijke freerider aan het worden op skis. Maar als ik die boarders zie op poederdagen begint het gewoon bij mij te kriebelen, hierom heb ik een tijd terug een duotone board gekocht om te leren boarden. Dit is een 163 board dat redelijk breed en soepel is, echt bedoeld als freeride apparaat.
    Maar de bindingen die ik hierbij kocht waren niet bestand tegen de immense kou van afgelopen winter en zijn totaal uitgedroogd/bevroren afgebroken (de straps dan).
    Ik houd wel van degelijk materiaal waar ik goed op kan oefenen. Hierom heb ik de hele binding maar afgeschreven en weggesmeten.
    Nu ben ik op zoek naar gebruikte bindingen waar best wat gebruikerssporen op mogen zitten maar nog wel wat afdalingen mee kunnen.

Een eventueel board erbij wat ietsje stijver en kleiner is heb ik nog wel wat geld voor over. (Het moet wel binnen een studentenbudget passen 😉 )

Verder ben ik 1,88 en 80 kilo met schoenmaat 46. (Geen flauw idee welke informatie relevant is voor bindingen).
    Niveau, 3,5 dag en doe nu alle pistes wel plus hellingen van 30 graden zonder obstakels freeriden.

Heeft iemand nog iets liggen?
    Be safe out there
  • ThijsB
    Beginner
    ThijsB op 7 maart 2018 · 17:15
    Ik heb nog wel wat liggen, maar moet even kijken als ik thuis ben of het de goede maat betreft. Keep you posted!
  • Marijnt
    Beginner
    Marijnt op 8 maart 2018 · 09:45
    Zijn anders overjarige nieuwe bindingen niet een alternatief? Dan weet je in elk geval dat ze gewoon goed zijn en kun je beter aan je eigen wensen voldoen, succes in elk geval!
  • Tasmodeus
    Advanced
    Tasmodeus op 8 maart 2018 · 19:12
    Bedankt voor de tip Marijn, dat ga ik zeker doen als wepowder niets oplevert.
    Be safe out there

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro