Mammut Nordwand Pro HS Suit

• D-Pons
    Beginner
    D-Pons op 14 maart 2018 · 14:15
    Heeft er toevallig iemand ervaring met deze Mammut one-piece? Overweeg om een gore-Tex one-piece aan te schaffen. Ben alleen benieuwd of dit Mammut pak ook geschikt is om mee te (tour) skiën. Wordt namelijk echt gepromoot als (ijs)klimpak. Zou ook geweldig zijn als iemand nog wat vergelijkbaars tweedehands in de aanbieding heeft dit soort pakken zijn namelijk niet echt schappelijk geprijsd.
  • HoogSki
    Advanced
    HoogSki op 16 maart 2018 · 22:58
    Ik heb dit pak. Ik gebruik het om lekker in te freeriden en zo af en toe een stukje omhoog te touren. Geen sneeuw op de verkeerde plaats na een crash! Het is een fijn pak, je moet wel van oranje houden.
    Ik heb er de diepe sneeuw van Japan in verkend en gebruik het nu nog steeds als ik de backcountry ga verkennen. Het weegt bijna niets en is daardoor erg comfortabel. Je moet echter niet te dik zijn, want het heeft wel een sportman snit. Als je op zoek bent naar een pak met veel zakken dan is dit niet je pak, er zitten weinig zakken op. Ook heeft het geen okselritsen voor ventilatie. Dat vind ik zelf niet zo'n probleem.
    Mocht je meer willen weten, laat effe weten.
  • D-Pons
    Beginner
    D-Pons op 19 maart 2018 · 14:27
    Thx voor de reactie en de info, in de tussentijd een hele goede aanbieding gevonden bij bergzeit en pak aangeschaft ! De nieuwe is overigens iets minder oranje en ook zitten er nu ventilatieritsen onder de oksels.
  • Patrick1973
    Beginner
    Patrick1973 op 19 maart 2018 · 16:13
    Voor jou info, Mammut heeft een heel goede repair service voor deze hightech kleding mocht er iets aan komen.
    Ik heb een gat in het kniestuk gemaakt, en deze laten herstellen voor 50€....volledige nieuwe kniestuk in gezet. Gezien de waarde van deze dingen is dit wel goed om te weten.
  • HoogSki
    Advanced
    HoogSki op 19 maart 2018 · 21:27
    Veel plezier met je nieuwe pak!
  • alpenweide-be
    alpenweide-be op 16 juni 2019 · 10:49
    Hi,
    Ik ben eentje tegen gekomen in uitverkoop (model 2018), maar ben bang dat een small te klein zal zijn.
    Hoe is de fitting van dit pak? Ik ben 170cm 65kg zou graag hebben dat het (redelijk) ruim zit.

Hoe is jullie ervaring hiermee?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro