..en dan denk je: werkt dat dan?

• Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 15 maart 2018 · 20:22
    Gespot op het internet:

"skeats" Kennelijk voor als je recht een ijzige helling over wilt. Werkt niet bij traverses, je moet gewoon regelracht naar boven willen stappen, maar dan heb je ook geen crampons nodig. Schijnt het. Ik ben sceptisch.

En deze, gespot in Andermatt:

Website: https://www.dahusports.com/site/en/home/
    Voor hen die skieen maar toch snowboardboots aanwillen.

Nou ski ik niet dus geen idee of dit wat zijn kan of niet.
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • SneeuwHaas™
    Advanced
    SneeuwHaas™ op 15 maart 2018 · 20:32
    Die soft ski boots probeerde ze me in Davos ook te verkopen.. die gaan tot flex 80 geloof ik.
    Rex Monte - Amor Nix
  • sanno
    Tourist
    sanno op 15 maart 2018 · 20:57
    kan me ooit nog een artikel herinneren in ski magazine ergens jaren 80 over een soortgelijke oplossing. toen nog niet in combinatie met snowboardschoenen, maar gewoon met ouderwetse moonboots.
    Uiteindelijk wil iedere skier niet als hoogtepunt van de dag het skischoen uitdoen moment kiezen. Dus de zoektocht gaat door.
    Toerisski
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 15 maart 2018 · 21:38
    Die -ik-heb-me-bedacht-schoen- ken ik niet, maar dat eerste dingetje lijkt een simpele versie van wat ze in scandiland 'brødder' noemen. Een lus met pinnen onder je schoen. Geloof dat ik ze ook wel eens bij de Action en Gamma heb zien liggen (zoiets...

) En ja, op matig schuin ijs kan dat naar mijn ervaring een keer hard op je muil gaan schelen... ...maar of je er als splitboarder echt wat aan hebt...
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro