gezocht Gezocht Poeder-Piste bordje

• Casper
    Beginner
    Casper op 15 maart 2018 路 22:26
    Hallo Poeder Bazen,
    Sinds ik vorig jaar een splitbordje heb gekocht (Arbor Abacus), heb ik gemerkt dat de tijd en techniek niet stil heeft gestaan en mijn normale oude bordje (flow wx 2010) vervangen mag worden voor een nieuwer model.
    Dus ben ik op zoek naar een poeder bord waarmee ik ook op de piste uit de voeten kan.
    Heeft iemand nog een leuk 2de hands bordje in de weg liggen??
    Ik ben 1.86 lang en weeg zo'n 86kg.
    Zit zelf te denken aan een 160-163 maar heb begrepen dat de lengtes niet altijd te vergelijken zijn.

Alvast bedankt!
    En iedereen natuurlijk de beste lijnen toegewenst 馃槈
    Casper
    Go with the Flow WX
  • Coenradius
    Beginner
    Coenradius op 16 maart 2018 路 11:34
    Hallo Casper,

Heb na jaren knallen op een Burten Air uit 2006 dit jaar wel een nieuw board gekocht die ik je kan aanraden. Jones Explorer 163... Topboard en doet exact wat er in de reviews staat! Momenteel gaan veel winkels weer opruimen dus misschien dat je die nog ergens voor een leuke prijs kunt krijgen!
  • barttoorn2
    Beginner
    barttoorn2 op 18 maart 2018 路 18:12
    Ik zou eens even te rade gaan bij de broeders van powfinder #morris
  • Rene
    Beginner
    Rene op 19 maart 2018 路 07:27
    Ik heb mn Sick Stick nog te koop staan 馃槂 https://wepowder.com/nl/forum/topic/255445
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • thomas
    Tourist
    thomas op 21 maart 2018 路 08:27
    Ik heb een Arbor watchtower die weg mag, model 14/15 geloof ik. Vorige winter nieuw gekocht, 2 dagen piste gezien, verder nieuw. Base krasloos en topsheet ook zgan.

Mag weg voor 250e

• andrevantgeloof
    andrevantgeloof op 21 maart 2018 路 09:56
    Ik heb nog een 4 dagen gebruikte 1617 Goodboards Flash 165 XW (die feitelijk maar 162,3 is) met nose rocker voor 鈧275. Dit board kan je vrijblijvend een week uitproberen. Bases van door mij gebruikte boards zijn helaas nooit krasloos, waardoor ik ook niet bang ben voor een paar extra krassen tijdens het eventuele testen. Als je meer foto's wil zien, laat maar weten via pm! Board mag weg, omdat ik weer overstap op volledige twin.

bericht aangepast door andrevantgeloof op 21 mrt 2018 10:14
    kiteventure.nl
  • Casper
    Beginner
    Casper op 22 maart 2018 路 00:18
    Bedank voor alle reacties!
    Ik ga me eens verdiepen in de verschillende bordjes.
    Go with the Flow WX

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro