Holy sh*t... skilift op hol

• Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 16 maart 2018 · 17:25
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 maart 2018 · 17:32
    Deze vanuit een andere hoek:

Echt bizar.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 16 maart 2018 · 18:00
    Holy moly....
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 16 maart 2018 · 18:55
    Mijn god wat een nachtmerrie!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 16 maart 2018 · 21:38
    Wtf. Hij gaat nog achteruit ook. Wat een hel...
    bericht aangepast door elisa.tmc op 16 mrt 2018 21:56 (88% bewerkt)
  • Haas
    Expert
    Haas op 16 maart 2018 · 22:24
    Ja hoor! ik heb zelf in die lift gezeten! Ik voelde toen al dat er iets niet goed zat en werd helemaal zeeziek in dat ding...
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 16 maart 2018 · 22:29
    Ging ie toen ook al achteruit? 😉
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Mucrup
    Tourist
    Mucrup op 17 maart 2018 · 08:56
    Ik stond met mijn gids in de rij toen het gebeurde, ik was al 'ingecheckt' zeg maar...

Mijn Oostenrijkse poedermaatjes waar we eerder deze week verschillende trips mee hebben gemaakt zijn deels gesprongen, en deels achteraf gered uit de stilhangende lift door het personeel/locals/de gids.

De lift was eerder deze week buiten gebruik geweest omdat er op onderdelen uit Oostenrijk werd gewacht. Dit vanwege een eerdere stroomstoring (zondag 11-03) . Op donderdag is er een testrun geweest, en gistermorgen was de lift weer open voor wintersporters.

Toen de lift gister afsloeg starte het liftpersooneel de generator voor de laatste run om iedereen uit de lift te krijgen. De wachtende mensen, dus ook ik, kregen de instructies om weg te gaan. De lift ging immers weer buiten bedrijf/ op non-actief. Wat er in de twee minuten daarna gebeurde qua overbrenging/noodstop/functioneren durf ik niet te zeggen. Maar de beelden van de totale paniek, rondvliegende mensen en een oncontroleerbare lift ga ik niet snel vergeten. Gelukkig is het alleen bij gewonden gebleven als ik de bronnen mag geloven (o.a. http://georgiatoday.ge)
    bericht aangepast door Mucrup op 17 mrt 2018 09:32
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 17 maart 2018 · 09:15
    @Mucrup, wow. Het ziet er heftig uit. Dank voor je verslag.
    May the powder be with you.
  • sanno
    Tourist
    sanno op 17 maart 2018 · 11:44
    Niet de beste beelden om de familie er van te overtuigen om volgend jaar weer naar Gudauri te gaan.
    Toerisski
  • pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 18 maart 2018 · 22:35
    Let the riding do the talking and you've said enough

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro