Ik ben nog geen 24u op dit forum en ik heb nu al het gevoel dat ik met mijn gat in de boter/poeder ben gevallen! 馃槂
@ieism ik had me blindgestaard op de sneeuwval in Cham, maar ik ben blij dat je me erop attent maakt dat er dichterbij ook goede combi van sneeuw& fun is. Bas van blacksheep had ik al gesproken voordien en je andere aanbevelingen heb ik net een mailtje gestuurd. ik zal je dichterbij het weekend nog eens contacteren. een dagje met jullie meegaan lijkt heel erg leuk als dit zou passen!
sidecountry, backcountry, lift accessed, ... de terminologie verward me nog steeds, maar goed om te weten dat alles in de Alpen onder een noemer valt. 馃槂
@meteomorris Airolo?! Nog nooit eerder van gehoord, maar ziet er wel leuk uit met een deftige lading sneeuw. Ideal om op te warmen! Zaterdagochtend kunnen we waarschijnlijk pas beginning rijden rond 9.30 vanaf Zurich, dus zullen niet meer van de meest verse poeder kunnen genieten. Nu je dit hebt voorgesteld, heb ik ook even gekeken naar de andere gebieden in deze regio. Engelberg, Andermatt, Disentis, ... Verkies je Airolo boven deze anderen?
Many thanks boys!