Nieuwe feature: Zorgeloos powderchasen met Wepowder GO!

• meteomoris
    Expert
    meteomoris op 31 maart 2018 · 22:22
    Na jaren lang voorbereiden lanceren we komend seizoen een nieuwe feature. Met Wepowder GO kun je vanaf volgend seizoen zorgeloos op poedertrip.

Bij iedere aankondiging van een nieuw Powder Alert zien we vaak hetzelfde patroon terugkomen. Veel enthousiaste reacties van forumleden die direct plannen willen smeden voor een onvergetelijk weekend in de poeder. Maar naarmate de plannen vorderen wordt het steeds moeilijker om keuzes te maken. Een greep uit de vragen die we regelmatig langs zien komen:

- Kun je het beste naar dat grote skigebied dat populair is bij freeriders, of heb je meer kans op first tracks in dat kleine familiegebiedje?
    - En ga je dan voor de treeruns of de dikke alpine lijnen?
    - Kun je beter de links- of de rechts-Rheinische autobahn nemen?
    - Waar vind je dat goedkope en knusse pensionnetje in de buurt?
    - Drink je je espresso nu het beste met of zonder suiker?
    - Welk biertje bestel je in de apres ski om er als een echte freerider uit te zien?
    - In welk land dien je nu met welke hand je kont af te vegen?

Kortom: Het vergt behoorlijk wat ervaring en coordinatie om je poeder weekend tot een succes te maken.
    Wij vinden dat dat anders moet. Wij vinden dat een poedertrip voor iedereen moet kunnen slagen. Daarom introduceren wij vanaf winter 2018/2019 een nieuwe feature: Wepowder GO!.
    Met Wepowder GO heb je mij altijd in je broekzak. Je krijgt een persoonlijk telefoonnummer waarmee je mij, meteomoris, kunt bereiken via Whatsapp. Hiermee kun je mij al je vragen persoonlijk aan stellen. Je krijgt dan binnen een uur tegenbericht. Maar daar blijft het niet bij. Via deze whatsapp krijg je gedurende ieder PowderAlert dagelijks de volgende updates:

- Mijn persoonlijke geheimtipps voor die dag: Ga waar niemand anders heen gaat.
    - Het lawinebericht in makkelijk begrijpbare Nederlandse én Vlaamse taal
    - Speciale en uitdagende off-piste routes waar je geen lawine-kennis, en in sommige gevallen, geen lawine-3-eenheid nodig hebt.
    - Een kaart met hotspots in PowderAlert gebieden waar je de mooiste spray-foto's kunt maken,
    - Waar je vervolgens om 11:00 uur de beste koffie kan drinken,
    - En in welke welness je daarna kunt ontspannen.

En daar blijft het nog steeds niet bij. 4 weken voor een PowderAlert ontvang je de locatie voor de volgende dump. Hiermee kun je dus gewoon lekker vantevoren boeken en dan weet je dat dat in ieder geval geregeld is. Wie wil dat nu niet?

De kosten voor dit alles? Slechts 499 euro per seizoen. Voor het bedrag van een poedertrip schiet je vanaf nu altijd raak.
    De eerste 10 aanmeldingen krijgen een gratis set WepowderGO skistok stickers. Meld je hier nu aan

Poeder is nu één keuze: Wepowder GO!

bericht aangepast door meteomoris op 31 mrt 2018 22:26
    Poeder is één keuze. Dus maak de juiste.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 31 maart 2018 · 23:31
    En voor hoeveel €'s vertel je ons nu al vast waar de poeder rond kerst volgend jaar valt? Kan ik ook vast boeken 😃
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 31 maart 2018 · 23:53
    Mooi! En misschien alvast een tip voor aanvullende features volgend jaar, mocht het aan slaan, zouden jullie dan niet voor de GO gebruikers ook gelijk kunnen boeken, naar de dump-hotspots toe rijden en.. weet je wat.. ook gelijk voor ons skiën en boarden? T kost een beetje maar dan kan ik mooi helemaal achterover hangen en veilig achter mn bureau zitten. Ik zie de foto's wel verschijnen! 😁 'Wepowder GO, van weekend-warrior naar armchair-warrior.''
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • SneeuwHaas™
    Advanced
    SneeuwHaas™ op 1 april 2018 · 01:42
    - Waar je vervolgens om 11:00 uur de beste koffie kan drinken

Kijk, dit zijn nou de oplossingen voor echte problemen.
    Rex Monte - Amor Nix
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 1 april 2018 · 09:48
    - Waar je vervolgens om 11:00 uur de beste koffie kan drinken

Kijk, dit zijn nou de oplossingen voor echte problemen.SneeuwHaas™ op 1 apr 2018 01:42

Ik denk dat we de barista er voor dat geld gewoon bij krijgen 😂
    When life gets too complicated.... SKI
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 1 april 2018 · 10:44
    Kun je de stistokstickers ook los bestellen?
  • paullugt
    Beginner
    paullugt op 1 april 2018 · 10:54
    1 April ;p
  • Kingfisher
    Beginner
    Kingfisher op 1 april 2018 · 13:07
    @Tim3 ik stel een drie d life stream voor. Dan wordt het echt genieten achter je buro

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro