Het Grote Noboard/snowsurf topic.

• ieism
    Tourist
    ieism op 11 februari 2019 路 23:05

Begin maar vast in je agenda te krassen, want dit is weer een enorm goed excuus om naar de bergen te gaan. Het is een event van een week, je kan komen en gaan wanneer je wilt. Testen, samen rijden, en veel leren ook voor beginners. Gaat echt vet worden, en zou leuk zijn als we met een groepje uit de Benelux kunnen gaan.
    Ik ben er zeker bij, en ik denk een aantal vrienden waar we afgelopen weekend mee geoefend hebben ook wel.
    Laat me even weten als jullie ook gaan dan spreken we af enzo.
    splitfest.nl
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 12 februari 2019 路 09:32
    2018?
    Lijkt me wel erg lachen 馃槈
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 12 februari 2019 路 10:30
    @Poedertijn, nee is gewoon 2019 https://www.facebook.com/powdersurfexperience/?ref=page_internal...
    Reto Neiger is de man achter Zen snowboards. Handgemaakte boards uit Zwitserland vanaf CHF 1300,00. Voornamelijk met bindingen overigens. Reto komt uit het Haslital.
    May the powder be with you.
  • SamSam
    Advanced
    SamSam op 12 februari 2019 路 10:47
    Nice!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 12 februari 2019 路 11:25
    @Poedertijn, nee is gewoon 2019 https://www.facebook.com/powdersurfexperience/?ref=page_internal...
    Reto Neiger is de man achter Zen snowboards. Handgemaakte boards uit Zwitserland vanaf CHF 1300,00. Voornamelijk met bindingen overigens. Reto komt uit het Haslital.meteomorris op 12 feb 2019 10:30

Ja, snap dat het nu in maart is, maar de poster wil je anders doen geloven 馃槈
    Heb vorig jaar tijdens Splitfest al op een boardje van Ben mogen staan en ook tijdens de editie van dit jaar is er naast het touren weer veel plezier op beleefd. De Konvoi boards van Ben zijn gelukkig een stuk betaalbaarder 馃榾
    bericht aangepast door Poedertijn op 12 feb 2019 11:26
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 14 februari 2019 路 09:57
    Heeft iemand ervaring met de (no)boards van Fyra Board Company. Kwam ze toevallig tegen op FB en ze zien er erg yummie uit...

bericht aangepast door Anouk op 14 feb 2019 09:58 (22% bewerkt)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 februari 2019 路 13:00

Stoked als een Yeti, paar lekkere bochten op de 167 Konvoi. No bindings, no problem. 馃槂
    splitfest.nl
  • holi4
    Tourist
    holi4 op 14 februari 2019 路 14:22
    fuck yeah!!!!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro