Lawine Tignes/Val-d'Isère; reddingswerkers vluchten.

• michielneyens
    Advanced
    michielneyens op 15 april 2018 · 20:26
    Vanaf 49sec zeker kijken

Lekker wat sneeuw

Flank duidelijk zichtbaar

bericht aangepast door michielneyens op 15 apr 2018 20:30 (55% bewerkt)
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 16 april 2018 · 07:32
    @michielneyens dank voor het delen. De afgelopen dagen heb ik meerdere enorme natte sneeuw lawines gezien in de Alpen. De komende dagen blijft het oppassen. Er ligt nog heel veel sneeuw en met de opwarming gedurende de dagen zal het sneeuwdek verzadigd raken. Ga je touren, wees op je hoede!!!
    May the powder be with you.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 16 april 2018 · 08:57
    Oops, m'n auto.. Weet iemand hoe laat dit was? Het lijkt wel vroeg in de ochtend als ik het zo bekijk.
    splitfest.nl
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 16 april 2018 · 11:15
    Ik heb geen idee hoe laat het was, het ziet er voor mij uit alsof ze met opzet een droge plak eruit hebben geschoten en die heeft met zijn extra gewicht gewoon alles meegenomen wat er in dat dalletje lag. En werd zo een beetje groter dan de lawinedienst verwachtte. (En die verwachten heel wat, na deze winter) Zaterdag was ik met twee mede wepowderaars op stap en om een uurtje of 12 was een helling met een lichte zuidcomponent erin op 2400 m onderin al helemaal nat. We vonden het maar niks.

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
  • Dutchess
    Advanced
    Dutchess op 16 april 2018 · 11:25
    Sorry, ik wilde nog een video delen maar het lukt niet.

bericht aangepast door Dutchess op 16 apr 2018 11:26 (75% bewerkt)
    We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro