Snowboardboots en skischoenen

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 14 mei 2018 · 21:39
    Burton Driver X Size 9 (42)

Ben eindelijk door al mijn ongebruikte materiaal aan het gaan. Heb hier nog Burton Driver X snowboardschoenen gevonden. Ik heb ze slechts 3 keer gedragen. Ze vielen net iets te klein uit en ik vond ze voor mijn gewicht toch net iets te stijf.
    Het is een super freeride schoen voor wie van stijf houdt en de zool is echt super.
    De schoenen zijn al van een hele poos geleden maar zijn in perfecte staat (mooi bewaard op een droge zolder) en je krijgt er nog een extra Imprint 3 liner (in dezelfde maat natuurlijk) bij.
    Ik dacht aan 40€ (nieuw waren deze toen 400€).
    Op te halen in Geraardsbergen (België) maar ik ben ook regelmatig in Gent, Brussel en de Alpen en af en toe ook in Amsterdam.
    PM bij interesse 😃

Burton Imperial Size 9 (42)
    Heb hier ook nog goede (wel gebruikt natuurlijk) Burton Imperials liggen in US maat 9 (komt overeen met 42 Europees).
    Ideale snowboardschoen als je op zoek bent naar precisie met toch voldoende flex.
    Zoals je op de foto kan zien hebben ze natuurlijk wel wat gebruikssporen maar voor iemand die er wat mee kan en geen volledig seizoen in de bergen gaat zitten zijn ze perfect. Heerlijke freerideschoen. Ik koop sinds ik de Imperial rijd niets anders meer.

Voor 25€ mag je ze komen halen.
    PM bij interesse.

En tot slot:
    Salomon Rush 8

Heb van mijn vriendin ook nog ski schoenen gevonden, worden niet meer gebruikt wegens aankoop van op maat gemaakte schoenen.
    Flex 80, maat 37, 285mm 24/24,5
    Ze hebben natuurlijk wat gebruikssporen maar overall in goede staat.

Voor 25 € zijn ze van jou.
    Op te halen in Geraardsbergen (België) maar ik ben ook regelmatig in Gent, Brussel en de Alpen en af en toe ook in Amsterdam.
    PM bij interesse 😃

En wat plaatjes:

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro