Opslag ski's en tourvellen

• Sylvie
    Sylvie op 22 juni 2018 · 18:57
    Ik ben een skirek op amazone.de aan het zoeken. Maar mijn vraag is hoe kan je ski's het beste opbergen? Tegen elkaar of juist los, staand/liggend, met de onderzijde op betonnenvloer, klemmend etc? En de vellen gewoon hangend aan een lijntje zoals tijdens touren?
    Ben benieuwd naar de antwoorden!
    Dank,sylvie
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 23 juni 2018 · 18:32
    1. het is een gebruiksobject. Als je er geen gewicht aan/op hangt/legt, maakt het verder weinig uit.
    2. als je om opvallende redenen de onderkant mooier zou vinden zou het me verbazen... Anyhow, leukste kant zichtbaar dus. Twijfel je nog, zie 1.
    3. vellen niet warm/in de zon/uv, want dat is slecht voor de lijm. Als je echt enthousiast bent kan je ze in de diepvries leggen, maar daar ben ik na een kapotte diepvries mee opgehouden, dat was ook slecht voor de lijm.
    4. als je de vellen na gebruik (niet in de zon/direct in de warmte) hebt laten drogen, kan je ze daarna ook in het bijbehorende of ander plastic zakje bewaren. Op die manier voorkom je dat ze aan zand of stof worden blootgesteld.
    Korte samenvatting:
    - Geen rocket-science
    - In verpakking/plastic onderin een kast of zo.
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro