Aftermovie Tromso Trip

• Dorylus
    Tourist
    Dorylus op 22 juni 2018 · 22:10
    Eind April zijn @tigaman2 @japser_be @markindealpen Mick en mezelve naar Tromso gevlogen om 10 dagen te gaan touren.
    De samenvatting van onze uitspattingen zijn terug te vinden in onderstaande video.
    Omdat de aftermovie bijna leuker is dan de trip zelf, bespaar ik mezelf het schrijven van een volwaardig tripreport en hou ik het op een korte samenvatting.
    (Misschien ook wel omdat ik geen schrijftalent ben en dat ik al blij ben als ik deze 10 regels zonder dt fouten op de wereld krijg)

Met de vlieger naar Tromso, camper huren en 10 dagen touren, dat was het plan.
    De roadtrip die we grofweg gedaan hebben is Tromso - Breivikeidet - Lyngen N - Lyngen Z - Tamokdalen - Senja - Kvaloya - Tromso.
    Het camper leven beviel onze wel, vuurtoren verkennen, wat vissen vangen, kreukels rapen, ferry'tje hier, scheepwrakje daar, wat uitzichtpunten aandoen, Yathzee spelen tot de zon onder ging(17u licht, jeeuj), downtown Tromso verkennen, kampvuur maken en een pint drinken bij de zee.
    Ik moet wel zeggen, met vijf man in een camper is best krap. Maar de geur went wel.

Nog wat over het touren:
    De sneeuw was ronduit slecht, uitgeregend tot 900hm.
    Het weer was slecht, met vier zonnedagen en 6 regen dagen hadden we wat pech. (gelukkig geeft het filmpje een andere impressie)
    De lawine situatie was slecht, een dikke drie voor het grootste deel van de trip.
    Het bier was er nondedju duur!
    Maar hé, als we spannende afdalingen en lekkere sneeuw wouden, dan waren we beter naar Zwitserland gereden. (niet voor het bier, dat is daar ook duur)
    Noorwegen doe je voor het uitzicht, het avontuur, de fjorden, de bruine kaas, het skiën tot aan de zee, de lange dagen, de rendieren langs je skintrack en zo veel andere dingen.
    En als je wat meer gelukt hebt als ons, waarschijnlijk ook wel voor lekkere sneeuw en spannende afdalingen.

Dank aan Mick voor het vlieg en monteer werk.
    Dank aan Ivar voor het produceren van een kaart die we niet konden openvouwen in de camper vooraleer er 2 man buiten ging staan.

• tigaman2
    Beginner
    tigaman2 op 23 juni 2018 · 09:56
    😊 Dat is nog eens een bondige samenvatting! FUNKY
    Ik ben ook maar 't produkt van mijn eigen zwakheden
  • Ilekso
    Beginner
    Ilekso op 23 juni 2018 · 11:49
    Prachtige beelden, die zeggen meer dan genoeg 😋
    Bones heal and chicks digg scars
  • arjendevos
    Tourist
    arjendevos op 23 juni 2018 · 12:38
    Mooie beelden heren (zucht)….. 😉
    Vulpes pilum mutat, non mores
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 24 juni 2018 · 14:53
    Fraaie beelden, goede vibe. Toffe trip hoor gasten!
  • Poedertijn
    Beginner
    Poedertijn op 24 juni 2018 · 15:22
    Fijn, fijn, fijn en sjeeez wat een mooie beelden zeg! De footage wordt steeds professioneler in de trip reports. In die 4 zonnige dagen hebben jullie wel voor 10 dagen gefilmd lijkt het. Het ziet er uit als een prachtig avontuur in ieder geval. En nu de langste dag voorbij is, hoeven we nog maar heel even... toch?
    My drug is white powder. Deep, white powder.
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 25 juni 2018 · 07:30
    Moooooi! 😮
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 25 juni 2018 · 08:53
    Heerlijke beelden!
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 25 juni 2018 · 09:17
    Lekker kort verslag, maar het is alsof ik er zelf bij was, oh wacht😃
  • BASC
    Advanced
    BASC op 25 juni 2018 · 10:18
    Prachtige beelden!
    www.firsttours.nl
  • holi4
    Tourist
    holi4 op 25 juni 2018 · 10:30
    Yahtzee! Een vijf zessen report dit.
  • vasco
    Advanced
    vasco op 25 juni 2018 · 21:40
    Prachtige beelden!

Precies zo'n camper hadden we van de winter ook mee. Prima, alleen een beetje weinig grip op besneeuwde weggetjes. Met zijn 7en pas je er overgens ook wel in.
  • markindealpen
    Advanced
    markindealpen op 26 juni 2018 · 09:50
    Prachtige beelden!

Precies zo'n camper hadden we van de winter ook mee. Prima, alleen een beetje weinig grip op besneeuwde weggetjes. Met zijn 7en pas je er overgens ook wel in.vasco op 25 jun 2018 21:40

Serieus? dat slapen was met 5 man net prima, maar 7 p?

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro