Marker Kingpin Recall (2017-2018)

• Ghini
    Advanced
    Ghini op 27 juli 2018 路 09:52
    Er is een Recall voor de Marker Kingpin 10 en 13 bindingen uit 2017 en 2018.
    Het gaat om de pinnen in de voorbakken, die zouden in sommige gevallen niet goed genoeg zijn en kunnen afbreken.
    Via deze link meer info en betreffende serienummers:

https://www.marker.net/en/support/recall/

Even dat serienummer controleren en als die van jou terug moet kan je die bij de winkel waar je ze hebt gekocht omruilen voor nieuwe..
  • Roene
    Advanced
    Roene op 29 juli 2018 路 21:30
    Bedankt voor de info! Net gecontroleerd en mijn serienummer zit er (helaas) bij.
  • tigaman2
    Beginner
    tigaman2 op 10 augustus 2018 路 08:17
    Bedankt voor de info! 348350.....helaas heb ik ook prijs. (Gelukkig staat de binding er met inserts op)
    Ps Serienummer checken is meteen een gratis oogtest 馃槈
    Ik ben ook maar 't produkt van mijn eigen zwakheden
  • Roene
    Advanced
    Roene op 10 augustus 2018 路 11:49
    Met de dealer/winkel waar ik mijn ski's + bindingen gekocht heb, afgesproken om in september langs te komen. Eind juli was bij hun nog niets bekend over de terugroepactie, maar tegen die tijd zullen ze vast meer weten.

@tigaman2, dat serienummer is inderdaad heel lastig te zien! Gelukkig geslaagd voor de oogtest 馃槂.
  • tigaman2
    Beginner
    tigaman2 op 19 september 2018 路 19:54
    Bij winkel langs geweest......daar blijken ze van niets te weten. Zal me maar niet teveel zorgen.馃槉
    Ik ben ook maar 't produkt van mijn eigen zwakheden

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro