Ik zoek skitouring/freeriding maatjes uit NL

• lubomirokruhlica
    lubomirokruhlica op 10 oktober 2018 · 13:54
    Hallo ik zoek maatjes uit NLvoor skitouring/freeriding trips. Ik ben een gevorderder skier - meer poeder genieter dan extreem rider. 😃 Gewoon trip samen plannen, tickets en hut bookem en gaan... Ook ben ik blij, als ik me bij een groep mag bijgezellen. Als je interesse heb, laat me graag via hetfacebook weten.

Lubo
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 10 oktober 2018 · 15:42
    Hoi Lubo,
    Je hebt de goeie plek gevonden 😃 Zat enthousiastelingen hier. Ik zou (rechtsboven bij je profiel) je freeride profiel een keer invullen en dan nog eens een avondje/middag in een filmfestival of beter nog, pieper-oefening steken met wat van die enthousiastelingen. Of nog beter, volg een praktijkcursus of georganiseerde trip. In persoon sluit je toch wat makkelijker bij elkaar aan, zeker als je een beetje vergelijkbaar vaardigheden (in je paspoort) en plannetjes hebt.
    Als je dat een beetje actief aanpakt gaat het harder.
    En ondertussen natuurlijk het forum afspeuren naar boekentips, cursussen, kennis (zie academy hierboven) en dat soort dingen.
    Emile
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 12 oktober 2018 · 20:04
    Jo lubo, daar is wepowder voor bedoeld😃 Bij een last minute dump kan je mij altijd berichten. Ervanuitgaande dat je 3 eenheid op orde hebt natuurlijk. En verder wat emile zegt
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • lubomirokruhlica
    lubomirokruhlica op 16 oktober 2018 · 10:48
    Hoi henwilde,

Ja leuk. Ik heb alles. Als ik een kort ski trip ga doen zal ik je mailen. Jij kan me ook laten weten als je gaat.

Groeten,

Lubo

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro