Preseason Sale: Patagonia, BD, Arcteryx, Peak Performance

• Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 21 oktober 2018 · 20:06
    Hi All,

de kast weer eens opgeruimd!

Alles ophalen in Amsterdam, of in overleg mee naar het FFF. versturen kan ook.

daar gaan we:

Black Diamond Legend Glove. Maat M (ik zou zeggen een 8, kleiner dan een Hestra 9)
    Staat: 9/10
    Prijs: 50 euro

Echt een top handschoen, burly topmodel uit de freeride lijn van BD.

Goretex membraan.
    Geitenleer.
    Polartec binnenwerk.

Daarnaast voorzien van de beste upgrade ooit: Hestra polsbandjes zodat je ze niet verliest in de lift.
    reden voor aankoop was als 2e handschoen voor koude dagen, 3x gedragen want ze vallen voor mijn handen net te klein en aangezien ik vaak met camera's in de weer ben is dat niet te doen.

Peak Performance BlackLight Puffy maat L
    Staat: 8/10 (die logo's)
    Prijs: 60 euro
    Super fijn jasje voor onder een shell, 3 zakken met ritsen en afgezien van het feit dat de P van Peak er bijna af is op de borst nog helemaal gaaf.

Patagonia Polartec Bodywarmer maat M
    Staat 10/10
    Prijs: 40

Fijne bodywarmer voor touren, het polartec houdt je warm en blokt de wind, verder ook hier wat handige ritszakjes.
    Let op: Patagonia kan wat amerikaanser vallen, dit is een M, maar zit echt op randje van L. Daarom blijf ie bij mij in de kast hangen.

Arcteryx Epsilon Fleece Softshell maat L
    Staat: 8/10
    Prijs: 65

Heerlijk jasje in signaal rood, maar laat zich ook als midlayer dragen.

Patagonia R1 hooded zip maat L
    Staat 9/10
    Prijs: 50

De beste polartec fleece die er bestaat in mijn optiek, helaas is hij net te groot voor mij (ik heb hem ook in M, maar die is saai zwart).

Arcteryx Procline Support Liners 27,5
    Staat: 10/10
    Prijs: 30

leuk om je tourschoenen nog een tandje lichter te maken, nooit gehotformed, dus kan je nog alle kanten mee op.

Armada technical tall tee XL
    Staat: 9/10
    Prijs: verzendkosten

even een uitsmijter op al deze technische tour gear, ben jij op zoek naar een shirt tot je knieen, maar wil je wel dat deze ademd, zoek niet verder!

bericht aangepast door Vinnie op 21 okt 2018 20:08 (2% bewerkt)
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Anouk
    Beginner
    Anouk op 21 oktober 2018 · 21:55
    Hai Vinnie, ik wil graag de Patagonia R1 hooded zip en de bodywarmer van je overnemen. Hoe ze tot in Antwerpen geraken moeten we dan nog effe bekijken...ik geraak helaas niet tot op het FFF.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 21 oktober 2018 · 22:00
    Ik wil de gloves wel ff passen, stuur maar even een bericht wanneer het schikt..
    splitfest.nl
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 21 oktober 2018 · 22:05
    Ok tussenstandje:

Arcteryx liners en softshell staan op gereserveerd voor @Traasbaas.
    De handschoenen gaan op gereserveerd. @ieism iemand was je voor (@tasmodeus), maar als hij ze niet past stuur ik je een bericht!
    @anouk, ik stuur je wel even een PM, lossen we wel op, weet niet of ik zelf durf langs te komen (ik kom wel eens in antwerpen) maar heb nog steeds een litteken op m'n wijsvinger 😉

De armada en peak zijn er nog

• Anouk
    Beginner
    Anouk op 21 oktober 2018 · 22:17
    @anouk[/mention], ik stuur je wel even een PM, lossen we wel op, weet niet of ik zelf durf langs te komen (ik kom wel eens in antwerpen) maar heb nog steeds een litteken op m'n wijsvinger 😉
    Vinnie op 21 okt 2018 22:05

@Vinnie: Je hoeft niet meer te vrezen voor je vingers, onze Cocker is vorig jaar naar de eeuwige poedervelden vertrokken. Onze nieuwe hond is de allerliefste, zachtaardigste Podenco die je ooit mag tegenkomen. Je bent altijd welkom! 😉
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 23 oktober 2018 · 20:34
    Ok! We zijn er alweer bijna doorheen.
    Alleen het peak jasje is er nog:

Die gaat nu naar 50 euro& daarnaast zie ik net dat het een primaloft jasje is: topspul dus.

Daarnaast nog wat aan het zoeken, evt nog interesse in wat goretex hier?
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 23 oktober 2018 · 21:26
    @Vinnie; Wat voor goretex spul? Haha. Sta op het punt om (te) veel geld uit te geven aan nieuwe goretex spul, dus benieuwd wat je nog overweegt aan te bieden 😉.
    bericht aangepast door Tim3 op 23 okt 2018 21:26 (3% bewerkt)
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • RemcoH
    Tourist
    RemcoH op 24 oktober 2018 · 08:58
    Hier ook interesse in gortex. Broek in M beschikbaar toevallig?
  • MaxBos
    Beginner
    MaxBos op 24 oktober 2018 · 11:37
    Ik ben ook wel geïnteresseerd in gore-tex jas of broek!
  • lucroelofs
    Beginner
    lucroelofs op 24 oktober 2018 · 17:03
    Ook nog opzoek naar nieuw Gore-tex materiaal, kom maar door!
  • powderforce
    Beginner
    powderforce op 24 oktober 2018 · 18:39
    Hé Vinnie da's een open deur intrappen zeg haha... Denk dat je gore-tex kast zo leeg is!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro