Het blokkenschema van het FFF!

Het blokkenschema van het FFF!

Nou ja, letterlijk gezien is het geen blokkenschema, maar het is in ieder geval de planning voor het Freeride Film Festival van vrijdag 2 november in Tuschinski, Amsterdam! Het wordt keuzes maken! Er staan zoveel mooie producties op het programma dat we met recht kunnen zeggen dat dit de eerste keuzestress van het seizoen gaat worden.

Heb je nog tips?

Ieder jaar komen er in Tuschinski tientallen mensen naar me toe die nog een tip willen hebben wat ze die avond nog moeten kijken. Wil je persoonlijk advies welke films je niet mag missen? Laat dan weten wat jij graag terug zou willen zien in een freeride film en ik vertel je welke film je écht moet bekijken!

De laatste kaarten zijn nu in de verkoop, dus zorg dat je erbij bent! We zien je vrijdag 2 november!

Meer informatie over de films en alle trailers vind je hier.

Met nu al dank aan onze partners The North Face, Cloud9 Travel, Mountain Network en UCPA. Zonder hen kan het Freeride Film Festival simpelweg niet plaatsvinden. Bedankt!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
iPowAuteur2 november 2018 · 08:32

Ah, deze zocht ik dus?

Gevorderd
DutchessAuteur2 november 2018 · 08:51

Ik begin met… of nee, als ik nou eerst die en dan die dan kan ik… aaah, nee, dan mis ik die, dus dan moet ik toch eerst in de andere zaal die en… wacht. Die wil ik ook niet missen… oh fuk, en de lezing natuurlijk. AAAAAaaaaaaH!

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Beginner
snowschumiAuteur2 november 2018 · 14:33

Voor iedereen die een blokkenschema tóch handig vindt voor het maken van een grove festival planning :)
Maar let op! Met name de eindtijden van films zijn afgerond en zitten er soms 5min. naast. Check de aansluiting van films dus even in het meer accurate officiële schema ;)
https://cdn.wepowder.com/site/forum/14/0f2f7d6164442776356993061628a7e0_fff_202018_20blokkenschema.png?width=800

Beginner
HaagjeAuteur2 november 2018 · 16:14

Kun je ook gescheiden naar binnen als er meerdere tickets op 1 QR code staan?

Gevorderd
DutchessAuteur2 november 2018 · 16:27

Kun je ook gescheiden naar binnen als er meerdere tickets op 1 QR code staan?

Haagje op 2 nov 2018 16:14

Dat heb ik ook geprobeerd uit te vinden, maar dat wordt veel te moeilijk (Zodra de QR code gescand is, denkt de computer dat iedereen dus binnen is) Bij de kassa (lees: aan de bar) kan je ouderwetse ‘echte’ kaartjes uit laten printen, en die kan je dan aan je metgezellen geven.

Maar wat dan als die er nog niet zijn en je wil de film alvast gaan zien? Dat weet ik dus ook niet echt. Of je die kaartjes dan bij de bar kan laten liggen met een naam erop is wat onduidelijk, daar de barman vreest dat het erg chaotisch wordt voor hem (en daar kan ik inkomen) Ik ga het iig nog even aan de deurwachter/kaartjesscheurder vragen als ik zometeen aankom.

Misschien moeten we heel erg last minute een ‘laatkomers-kaartjespoule’ organiseren?
Wie weet nu al dat hij of zij tot zeven uur aan de bar hangt?

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
PoedertijnAuteur2 november 2018 · 17:10

Voor iedereen die een blokkenschema tóch handig vindt voor het maken van een grove festival planning :)
Maar let op! Met name de eindtijden van films zijn afgerond en zitten er soms 5min. naast. Check de aansluiting van films dus even in het meer accurate officiële schema ;)
https://cdn.wepowder.com/site/forum/14/0f2f7d6164442776356993061628a7e0_fff_202018_20blokkenschema.png

snowschumi op 2 nov 2018 14:33

Held!!
Met gewoon een lijstje valt niet te plannen ?

My drug is white powder. Deep, white powder.
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!