Preseason Sale II: Jackets & Shells

• Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 27 oktober 2018 路 19:06
    Hi,

Nadat de eerste kast leeg was toch nog een tripje naar m'n berging gemaakt en tot de conclusie gekomen dat ik nog meer gear weg ga doen.
    Voor alles hieronder: ophalen in Amsterdam, evt in overleg op FFF of anders opsturen voor koper.

North Face Summit Series Enzo Set
    GoreTex Pro shell (minder dan 1kg samen)
    Maat M

Broek & jas zijn aan elkaar te bevestigen met een klein ritsje aan de achterzijde.
    Altijd goed behandeld en net weer een beurtje gehad, dus schoon en membranen zijn weer geactiveerd.
    Broek is nog helemaal netjes (het is wel een gele broek die flink aantal skidagen gezien heeft, zitten wat vlekjes op en logotje wat loslaat hier en daar)
    Jas heeft 2 kleine gaatjes (2 mm) aan de voorzijde (drukknoopje aan de binnenkant vs ABS heupband) het goretex is wel dubbel hieronder, dus het is eigenlijk alleen cosmetisch.

Prijs: Jas 100, broek 70, samen 150

daarnaast doe ik nog 3 andere jasjes weg. Goed te combineren met de shell hierboven馃槈

North Face dons bodywarmer 700.
    Maat: M
    700 Goose down fill
    ongeveer 500gr
    Prijs: 50
    Echt dons, op te bergen in een van de zakken.

North Face Thermoball hooded
    Maat: M
    Prijs: 50 euro
    390gr
    Thermoball isolatie schijnt het ook nog goed te doen als het nat wordt. Hele fijne kleur waardoor je hem ook kunt dragen als je niet in de alpen bent.

Haglofs Barrier Pro
    maat: M
    Prijs: 50 euro
    280 gram

Dit goud gele jasje met kleine stuffzak is verschrikkelijk licht en ideaal om altijd onderin je tas te hebben.

bericht aangepast door Vinnie op 27 okt 2018 19:08 (1% bewerkt)
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • tom_van_rysselberghe
    Beginner
    tom_van_rysselberghe op 27 oktober 2018 路 19:28
    Ik heb wel interesse in de shell!
  • lucroelofs
    Beginner
    lucroelofs op 29 oktober 2018 路 13:34
    PM
  • Robbie2
    Advanced
    Robbie2 op 29 oktober 2018 路 15:26
    PM voor North Face Thermoball hooded, Maat: M, Prijs: 50 euro, 390gr
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 29 oktober 2018 路 22:07
    Ok even een update:

de TNF Goretex jas en de thermoball hooded zijn vertrokken naar diegene die als eerst een Pm gestuurd hebben.
    Bodywarmer gaat meer naar het FFF voor @DHardy de Haglofs voor @markindealpen om te passen.

Maakt dat de TNF Gortex Proshell broek nog beschikbaar is, die gaat nu naar 60 euro.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • RemcoH
    Tourist
    RemcoH op 30 oktober 2018 路 11:50
    Ik heb interesse in TNF broek voor zoonlief. Welke kleur is het? Is mij niet helemaal duidelijk vanaf de foto. Is voor mij niet belangrijk, maar pubers krijgen weleens wensen 馃槂
  • Tasmodeus
    Advanced
    Tasmodeus op 1 november 2018 路 17:58
    Interesse in de Haglofs als Markindealpen hem niet past.
    (ik heb al een dezelfde jas, maar dan met ijsbijl scheuren erin dus mag wel vervangen worden)
    Be safe out there

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro