17 november: sneeuw, weer en safety Clinic bij de Skipastory

17 november: sneeuw, weer en safety Clinic bij de Skipastory

Vorig jaar opende de Belgische shop the Skipastory voor het eerst zijn deuren. De broers Tobit en Matias Claes bundelden hun passie en krachten in een nieuwe kleinschalige shop waar persoonlijke aandacht en een 100% goed advies voorop staan. The Skipastory is een shop in Wezemaal, niet ver van Leuven, Brussel en Antwerpen.

Net als vorig jaar organiseren ze weer een openingsfeest. In de week van 13 ton en met 17 november hebben zij hun openingsweeken dat pakken ze wederom groots aan.

17 november: sneeuw, weer en safety lezing

Op 17 november verzorg ik vanaf circa 17.30 uur een sneeuw, weer en safety lezing/workshop. Ik introduceer je daarbij in de wereld van het freeriden buiten de pistes. De toegang is gratis, maar inschrijven vooraf is wel noodzakelijk. Doe dat liefst direct, want vol = vol. Inschrijven kan door een mailtje te sturen naar skipastory@gmail.com

Naast een algemene introductie over weer en sneeuw gaan we dit jaar de diepte in. Ik ga mijn geheimen, secret spots en tips van de volgende gebieden met je delen: Engelberg, het Kleinwalsertal en een derde gebied wat ik pas op 17 november zal onthullen. Dit alles rijk voorzien van foto’s, films en illustraties. Daarnaast is er de mogelijkheid om aan de hand van jullie vragen dieper de materie in te gaan. Ben je erbij?

Een week vol met acties

Naast een lexing van mijn kant hebben Tonit en Matias vele mooie acties voor jullie klaar gezet. Fijne kortingen, leuke presentjes en de mogelijkheid om super goedkoop te genieten van een Oostenrijks chalet.

meteomorris

Reacties

Expert
meteomorrisAuteur5 november 2018 · 15:41

Nog 12 plekken beschikbaar hoor ik net.

powfinder.com
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!