A Land Shaped By Women in de Melkweg op 3 december

A Land Shaped By Women in de Melkweg op 3 december

Op maandag 3 december kun je de film ‘A Land Shaped By Women’ zien in de Melkweg in Amsterdam. Geniet van de prachtige natuur van IJsland in deze fijne film met een dubbele boodschap. Naast de actie wordt het vraagstuk van ‘gender-equality’ aan de kaak gesteld.

Twee wereldkampioenen

Anne-Flore Marxer en Aline Bock zijn beiden aanwezig om hun film te presenteren! Bijzijn en meemaken dus. De avond begint om 19.00 uur en eindigt om 23.00 uur. Kaarten kosten € 15,00 (daar komen nog € 2,05 servicekosten bij).

Tickets winnen!

Wij mogen twee tickets voor ‘A Land Shaped By Women’ weggeven. Laat in een bericht in de comments hieronder waarom jij met een vriend of vriendin naar deze film zou willen. Op vrijdag 30 november maken we de winnaar bekend!

Arjen
was born with maps of ski areas in the cradle and has visited almost all of them. His great passion is freeriding.

Reacties

Gevorderd
markindealpenAuteur15 November 2018 · 15:05

Ik vond dit toch de meest matige film die ik gekeken heb tijdens het FFF. Prima hoor, aandacht voor vrouwenrechten, maar daarvoor zat ik er die avond niet.

Gevorderd
DutchessAuteur15 November 2018 · 18:26

Gelukkig hoef jij je er ook niet druk over te maken, over die vrouwenrechten, dus dat scheelt weer. De film wordt inderdaad op een erg ‘girlie’ manier verteld en niet iedereen, waaronder ik, houdt daarvan. Desalniettemin moet dit verhaal wel verteld worden en ach ja, editing skills daar kan aan gewerkt worden. Maar bedankt voor je waardevolle bijdrage aan deze thread die gaat over wie de film graag wil zien, dat was echt even nodig, Mark. Misschien moeten we er eens over praten tijdens de skin up naar boven en het biertje na? In Chappeliberg of zo? (Als dat nog sneeuw krijgt voor eind Januari)

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Expert
ieismAuteur15 November 2018 · 20:10

Ziet er gewoon uit als een cool project met coole mensen die coole dingen doen. What’s not to like, een beetje aandacht voor gelijkheid kan nooit kwaad toch?

Good mountain sense is knowing how to avoid situations that require expert mountain sense.
Gevorderd
markindealpenAuteur15 November 2018 · 20:11

Haha ik had al n reactie van je verwacht. Nogmaals, ik snap dat t verhaal verteld moet worden. Maar ski en film technisch vond ik t niet best. En die mening mag ik best op t forum zetten. En ik skin en/of bier er graag nog even over door met je, of over n ander onderwerp :)

Gevorderd
DutchessAuteur15 November 2018 · 21:40

Deal! Dat je zoals we net besproken hebben, mijn felheid gewoon accepteert als zijnde van mij is super, want over het algemeen krijg ik te horen dat ik niet ‘zo moet doen’ en mijn felheid ‘ongepast’ is enzo. Wat volgens mij een deel van de kultuur is waar ik zolangzamerhand genoeg van heb. (En erg fel van wordt) Maar goed, daar gaat die film dus ook over. Dat ze het maar matigjes hebben geedit en aan elkaar gelijmd ben ik met je eens. Dat biertje na een goede afdaling komt er zeker nog wel van.

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Gevorderd
SportGillieproAuteur16 November 2018 · 01:31

@@Dutchess, linksom of rechtsom, ik vind je gewoon een wereldwijf!!!???

Live to ride, ride to live
Gevorderd
DutchessAuteur17 November 2018 · 22:19

Tjees, Gillie, nu maak je me verlegen…

Dank je wel. Weet niet precies waar ik dat compliment aan te danken heb van zo’n wereldgozer als jij die een hele zaal (wel drie, denk ik) kan doen oplichten met je vrolijkheid en je aandacht, maarre. Dank je, dus.

We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Beginner
SkimamaAuteur17 November 2018 · 22:39

Ja daar wil ik wel graag heen met mijn kom-we-gaan-weer-eens-een-avontuur-maken-vriendinnetje.
Ik ben wel nieuwsgierig naar het avontuur van deze beide dames en naar hun missie!
Niet op de bank blijven zitten kleppen maar gewoon actie ondernemen.

In the end you won’t remember the time you spent working in the office or mowing your lawn. So climb
Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!