Freeride Gids(en) gezocht 8 man (6-10 Maar

• Sambabassie
    Sambabassie op 16 november 2018 · 10:44
    Graag zouden wij met een vriendengroep van 8 man van woensdag 6 maart t/m zondag 10 maart gaan freeriden. Ons niveau is vrij gelijkwaardig met meer dan 20 jaar ski/board ervaring waarin iedereen weleens een weekje met een gids op pad is geweest en we allemaal vrij sportief zijn.

Wij hebben geen voorkeur voor het gebied en zijn dus flexibel. Budget is rond de 1000,- Euro p.p. voor verblijf, liftpas en gids.

Graag hoor ik of jullie iemand kunnen aanbevelen aangezien ik door de bomen het bos niet meer zie!

Dank!

bericht aangepast door Sambabassie op 16 nov 2018 10:56 (8% bewerkt)
  • ieism
    Tourist
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 16 november 2018 · 13:01
    https://boristextor.nl
    en voor zo'n grote groep kan ripstar misschien ook wel wat regelen.
  • Sambabassie
    Sambabassie op 16 november 2018 · 13:05
    Thanks! Ik ga even mailen!
  • TeunDietvorst
    Beginner
    TeunDietvorst op 16 november 2018 · 14:06
    Check Daniel ff, hij heeft ons de laatste jaren veel plezier gebracht 😉

https://www.tomaschek.com/

(overigens is hij ook één van die mensen achter Ride On, al weet ik niet hoe recent/ actief die site nog is).
  • Sambabassie
    Sambabassie op 16 november 2018 · 14:36
    Ook de site van Daniel heeft zijn laatste update in November 2017 gehad.. 😉 Maar ziet er goed uit, ben benieuwd!
  • ieism
    Tourist
    ieism op 16 november 2018 · 15:55
    Ik zou met een gemengde groep boarders en skiers wel een gids nemen die gewend is met snowboarders onderweg te zijn. Daniel is zowel ski als snowboard, dus dat is wellicht een voordeel. En hij is ook vrij goed in acco organiseren en complete trips. Maar met alle genoemde gidsen ga je een leuke tijd hebben hoor, het hangt er ook een beetje vanaf welke regio je leuk lijkt.
    Kaprun, Arlberg of Sud Tirol zitten de snowboardgidsen die ik noemde.
    splitfest.nl
  • robbe
    Advanced
    robbe op 16 november 2018 · 17:12 if you don't ride it, you won't scratch it
  • robbe
    Advanced
    robbe op 16 november 2018 · 17:12 if you don't ride it, you won't scratch it

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro