Soms is het inderdaad gewoon waanzin. In november al zo graag naar de sneeuw willen dat je er een slordige duizend kilometer voor rijdt, dan nog een berg oploopt naar een of andere hut, om de volgende dag over het witte goud dat na een week waarin de nulgradengrens op 3200 m schommelde nu in de terugkerende (halve) kou natuurlijk allemaal hard, hard, hard en onvriendelijk ijs was geworden. Geschift. Totaal geschift, ik zeg het je.
We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
Prachtige omgeving ook, lekker wild. Volgens mij kijk je daarvandaan richting de Bietschhorn.
En bedankt voor de moeite van het delen, da's wel zo goed voor m'n chackra's zeg maar 馃槈
Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Tof, maareeuuhh... die afdaling die jullie doen... heet die toevallig Thialf? 馃槈meteomorris op 19 nov 2018 20:37 Ik doop m bij deze de Thialf. Ik denk dat wat wij deden, ook eigenlijk gewoon 'shorttracken' genoemd mag worden. Waanzin.
PS: Als ik het goed heb, is de driehoekvormige rotspiek die zich in de wolken verstopt de Bietschhorn en de dikkere top die rechts daarvan wel goed zichtbaar is de Nesthorn?
bericht aangepast door Dutchess op 20 nov 2018 10:27 (25% bewerkt)
We dont stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing
PS: Als ik het goed heb, is de driehoekvormige rotspiek die zich in de wolken verstopt de Bietschhorn en de dikkere top die rechts daarvan wel goed zichtbaar is de Nesthorn? Dutchess op 20 nov 2018 10:23
Ja, dat kan wel ja. Beiden prachtjoekels als je 't mij vraagt. Beter begin je daar met splitfest niet over na het eerste biertje 馃槈
bericht aangepast door EmileHendrix op 20 nov 2018 10:54 (1% bewerkt)
Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
Tof, maareeuuhh... die afdaling die jullie doen... heet die toevallig Thialf? 馃槈meteomorris op 19 nov 2018 20:37 Ik doop m bij deze de Thialf. Ik denk dat wat wij deden, ook eigenlijk gewoon 'shorttracken' genoemd mag worden. Waanzin. Dutchess op 20 nov 2018 10:23
Ach daar zijn toch die staalkanten voor op je board gezet... 馃槂
Erg inspirerend! Gewoon gaan, er is altijd wel iets te doen. En eerlijk is eerlijk. Een heerlijk hutje, vet mooie afdaling en een heel mooi filmpje! Well done!
There are no secrets, only information you don't yet have...!!