Rad Air Tanker 182

• Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 29 november 2018 · 10:18
    Rad Air Tanker 182

Wegens te veel boards die niet meer worden gebruikt doe ik m'n trouwe Rad Air Tanker (182) van de hand. Voor wie de Tanker kent hoef ik niet uit te breiden...

Voor wie dit board niet kent: een echt big mountain kanon en carving bom.
    Het board heeft me tweemaal naar Alaska vergezeld en laten we het er bij houden dat het z'n naam waar maakt; een echte tanker die overal doorheen beukt.
    Zelf meet ik 1.76m en weeg ongeveer 60Kg, het board steekt dus boven me uit, maar het rijdt echt fantastisch.
    Ben er één keer 10e mee geworden tijdens de longboard classic in Stuben, onvergetelijk 😃
    Mocht je dit board kopen, dat moet je zeker een keer doen (meestal eind maart)!

Ik heb lang getwijfeld om het weg te doen maar aangezien ik er de laatste 2 jaar niet meer op gereden heb mag het weg, hopelijk naar iemand die het met evenveel liefde zal behandelen als ik altijd heb gedaan.

Er staan vrij oude Burton P1 carbon bindingen op, in die tijd vette shit. Eén van de hibacks heeft een scheurtje doordat ik'm niet had neergeklapt bij de skilift maar heeft nadien gewoon altijd z'n werk blijven doen (ook in AK). Bindingen zijn maat M.

De combo board met deze bindingen maakt het een superlicht slagschip (ipv tanker).

Er zit ook een robuuste boardbag (op maat) bij waar je zelfs nog wat extra in kwijt kan.
    Voor de liefhebber of verzamelaar of voor wie toch ooit eens op zo'n lang board heeft willen staan (het is de moeite).

Prijs met bindingen 180€
    Zonder bindingen 140€

Op te halen in Geraardsbergen (België) maar ik ben ook regelmatig in Gent, Brussel en de Alpen en af en toe ook in Amsterdam.
    PM bij interesse 😃

• pulverdude
    Advanced
    pulverdude op 29 november 2018 · 11:18
    Ik heb nog delen van een P1 Carbon binding, maat M liggen. 2 hele highbacks 😉 (destijds ook nieuwe gekregen nadat ik de binding niet naar beneden had geklapt voor de stoeltjeslift en de highback doormidden brak). Zie: https://wepowder.com/nl/forum/topic/87055?page=10
    Let the riding do the talking and you've said enough
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 30 november 2018 · 16:06
    @pulverdude : Interesting 😉

prijsaanpassing: set mag weg voor 150€ en misschien kan je dan bij Pulverdude nog terecht voor extra vervangstukken 😃
  • Pistenbulcky
    Advanced
    Pistenbulcky op 6 december 2018 · 20:41
    Is gereserveerd 😉
    Binnenkort kan Kathy er dus vrolijk mee gaan knallen...

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro