Hoofddorp: Ski- en boardonderhoud met wePowder korting

Hoofddorp: Ski- en boardonderhoud met wePowder korting

Woon je in de buurt van Hoofddorp? Zoek je iemand die met liefde je ski’s en/of boards onderhoudt? Dan hebben we goed nieuws. Met Luukie25 hebben we een nieuw adres voor je waar je terecht kunt voor een ambachtelijke hotwax of een fijngeslepen staalkant. Dit is daarmee al het derde adres waar je als wePowder member korting krijgt op je onderhoud.

De wax room
De wax room
Keurig en netjes
Keurig en netjes

Onderhoud met wePowder korting

In de Nederlandse (zuidelijke) Randstad kon je al terecht bij Erik Tukker. In Scheveningen staat hij voor je klaar met raad en daad (meer info vind je hier). Daarnaast is er de Waxerij net ten zuiden van Antwerpen waar Dirk Waschke je board en ski’s van een waxke voorziet. (meer info vind je hier). En nu dus ook bij Luuk (Luukie25 op het forum).

Wat begon als een hobby liep een beetje uit de hand. ‘Jaren geleden begon ik met met handmatig onderhouden van mijn ski’s als hobby, om mijn materiaal altijd in top staat te hebben. Al snel breidde ik mijn toolset uit en begon ik ook met tunen, reparaties etc’, vertelt Luuk. En zoals wel vaker met passie en precisie wordt zoiets opgemerkt. Al snel volgden bekenden en familie die hun materiaal poeder en piste ready wilden hebben. De hobby werd uitgebreid en zo onstond een extra inkomstenbron voor poedertrips.

Handmatig slijpen
Handmatig slijpen
Handmatig waxen
Handmatig waxen
Handmatig krabben
Handmatig krabben

Alles gaat met de hand, want ‘Handmatig ski onderhoud geeft veel voordelen, zoals menig poederaar wel weet. Omdat ik dit in mijn vrije tijd als leuk extra’tje doe kan ik het onderhoud voor een leuke prijs aanbieden. Alles wordt met veel liefde
behandeld en klaar gestoomd voor het volgende avontuur.’

Luuk
Luuk

Misschien nog wel het leukste van het verhaal is dat Luuk de centjes die overblijven na aftrek van de kosten direct investeert in poedertripjes. Studeren kost geld en poederjagen nog meer. Met zijn handmatige wax- en slijpdiensten heeft Luuk een win-win situatie gecreëerd waarbij jij voor een goede prijs fijn onderhouden en ge-hotwaxed materiaal krijgt en Luuk de tourski’s weer kan onderklikken!

wePowder en Powfinder korting

Luuk is fan van wePowder en wil graag iets terug doen voor de community. Bij vertoon van je inlognaam of je Powfinder snowboard krijg je van Luuk ruim 15% korting op al het onderhoud aan je ski’s en/of boards. Luuk hanteert eerlijke prijzen en is snel, wat wel lekker is voor ultra flexibele last minute uitstapjes.

Standaardprijzen zijn (en daar krijg je dus zo’n 15% korting op):

  • hotwaxen en slijpen 21 euro
  • reparatie belag vanaf 5 euro

wePowder prijzen zijn:

  • hotwaxen en slijpen 17,50 euro
  • en natuurlijk een bedankje voor de bijdrage aan Luuk’s poedertrips

Luuk zit Hoofddorp (Pv Anrooyhof 8). Stuur hem voor een afspraak een PM (Luukie25), een mail of plaats je vraag hieronder.

meteomorris

Reacties

Expert
ERESAuteur12 december 2018 · 14:14

Pas op, als je zijn kwaliteit gewend bent wil je nooit meer terug! Aanrader!

Beginner
RudyAuteur12 december 2018 · 14:14

Kom al zo’n 4 jaar bij @@Luukie25 … keer op keer top!

Jägerbeitsie? Cheers!
Beginner
CoskiAuteur12 december 2018 · 17:12

Hebbie nog een broer in Rotterdam Luukie?

Gevorderd
Ee1coproAuteur12 december 2018 · 20:10

Ik kan Luuk van harte aanbevelen. Hij levert puik werk en is een enthousiaste kerel.

Beginner
Tim3Auteur12 december 2018 · 20:25

Hier ook een goede ervaring! Aanradert!

'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
Gevorderd
PaulJAuteur13 december 2018 · 10:39

Heeft iemand nog zo’n goede tip met als adresje in Noord-Brabant?

Discover the unknown
Expert
Luukie25Auteur8 januari 2019 · 22:45

Klein upje, nu er zó veel sneeuw valt gaan er vast menig poederaar richting de alpen :-) Afgelopen weken het spul van diverse wepowderaars mogen doen, waarvoor dank. Vorige maand een nieuwe hot-box gebouwd, dus voor de fanatiekeling of voor het voorbereiden van nieuw materiaal (laagopbouw) nu extra mogelijkheden!

Gevorderd
RuudvWAuteur11 februari 2019 · 21:55

Vorige week bij luuk mijn ski’s waxen. Leuk om te zien dat hij zo’n passie hiervoor heeft. En de ski’s waren weer helemaal in orde voor een vriendelijk prijsje!

Toerist
ewoutvanrootselaarAuteur13 februari 2019 · 09:11
Gevorderd
Ee1coproAuteur18 november 2019 · 09:22

@@Luukie25 ben je dit seizoen weer open?

Expert
Luukie25Auteur18 november 2019 · 09:51

@@Luukie25 ben je dit seizoen weer open?

Ee1co op 18 nov 2019 09:22

Zeker!

Toerist
Robert_Jan_GorterAuteur1 maart 2020 · 10:46

Ook onze ski’s door Luuk laten doen. Prima bevallen.

Toerist
ts@quicknet.nlAuteur6 december 2020 · 21:30

Goede avond ben op zoek naar een vakman voor onderhoud snowboard ,na goed zoeken heb ik m nu gevonden denk ik .zou graag van je diensten gebruik maken maar zit niet op facebook en kan nergens mail adres vinden

Toerist
ts@quicknet.nlAuteur6 december 2020 · 21:31

Goede avond ben op zoek naar een vakman voor onderhoud snowboard ,na goed zoeken heb ik m nu gevonden denk ik .zou graag van je diensten gebruik maken maar zit niet op facebook en kan nergens mail adres vinden

Toerist
ts@quicknet.nlAuteur6 december 2020 · 21:35

Luuk wil je aub contact met me opnemen alvast bedankt

Gevorderd
3zelAuteur7 december 2020 · 09:19

@@luukie25 zie boven

knowledge is powder
Expert
Luukie25Auteur7 december 2020 · 12:27

@@luukie25 zie boven

3zel op 7 dec 2020 09:19

Thanks @@3zel :)

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!