gezocht Gezocht: R.A.S backpack met minimaal 30 Liter

• Vikkos
    Beginner
    Vikkos op 17 december 2018 · 17:29

Hey hallo!

#durftevragen
    Ik ben in het bezit van een Mammut ride r.a.s (2.0) 20 liter. Nu ik het splitten toch wel leuker ga vinden is de 20 liter wat klein. Ik ben dus op zoek naar een tas die compatibel is met R.A.S 2.0 systeem met een minimale inhoud van 30 liter? Kopen ruilen enz, wie o wie??

Groet! Vincent
  • tillnlpn
    tillnlpn op 18 december 2018 · 18:29
    Hi Vincent,

Ik heb helaas niks om te ruilen, maar voor hoeveel zou je hem willen verkopen?

Groeten,
    Mathilde
  • Vikkos
    Beginner
    Vikkos op 18 december 2018 · 20:03
    Hey Mathilde,
    Stel dat het lukt contact ik je! Ben bang dat de r.a.s. 2.0 tasjes uitstervend zijn.....

Gr
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 19 december 2018 · 23:16
    Ik heb nog een Snowpulse 35L Pro tas over. Kan hem vanaf Januari in NL hebben als je wilt. Voor een klein prijsje mag je hem wel van me hebben.

bericht aangepast door MickeydeHaas op 19 dec 2018 23:16 (28% bewerkt)
    One step at a time.
  • Vikkos
    Beginner
    Vikkos op 21 december 2018 · 09:09
    @MickeydeHaas

Thnx voor je reactie en aanbod! Ik ben even aan het uitzoeken of dat systeem hier in past?¿? Wellicht weet jij meer? Ik houd me aanbevolen mocht ik niks vinden!

Gr,
    Vincent
  • MickeydeHaas
    Advanced
    MickeydeHaas op 21 december 2018 · 19:19
    @Vincent

Ik heb zelf de RAS 2.0. Die zat eerst in deze tas, maar heb al een paar jaar een 18L.

Deze is erg chill omdat het een beetje een plunjezak achtig ontwerp is. Je kan hem lekker vol stouwen.

Als je de RAS 2.0 hebt past hij zeker. Mag hem anders altijd terug geven hoor 😃.

Gr,
    Mickey
    One step at a time.
  • paul313
    paul313 op 22 december 2018 · 21:16
    @vincent, ik heb een 30L mammut tas te koop. Mocht je die van jou verkopen dan zou je deze kunnen nemen. Gr. Paul

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro