[Gezocht] Salomon Guardian baseplate

• Murky
    Advanced
    Murky op 19 december 2018 · 20:23
    Helaas afgebroken bij het oogje van de as, heeft iemand dit onderdeel toevallig liggen of weet waar dit te bestellen is?

Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • emistos
    Advanced
    emistos op 19 december 2018 · 21:07
    Ik kan je er helaas niet direct mee verder helpen. Wat je eventueel zou kunnen doen is naar een skiwinkel gaan en vragen of ze het onderdeel met referentienummer L3765030001 kunnen bestellen bij Amer Sports.
  • Murky
    Advanced
    Murky op 20 december 2018 · 20:41
    @emistos Thanks! Even naar een Salomon dealer mailen! Heb jij voor Salomon gewerkt dat je de nummers weet?
  • emistos
    Advanced
    emistos op 21 december 2018 · 00:12
    Mooi dat ik je kon helpen. Nee, ik heb helaas niet voor ze gewerkt. Ik heb zelf eens problemen gehad met een Marker binding en kwam er toen achter dat je van vrijwel alle merken de onderdelen catalogus online kan vinden. In jouw geval dus hier:

https://issuu.com/salomonnz/docs/amerpartscatalogwinter1819_final...
    bericht aangepast door emistos op 21 dec 2018 00:13 (2% bewerkt)
  • Mrtnvssr
    Advanced
    Mrtnvssr op 22 december 2018 · 10:47
    Hoi Murky,

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Is toen kostenloos vervangen door Salomon zelf. Dus wellicht even via een dealer proberen te regelen met Salomon.
  • Murky
    Advanced
    Murky op 22 december 2018 · 10:51
    Thanks! Waar ben jij toen geweest?
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 22 december 2018 · 12:45
    @murky er was onlangs (vorige winter) iemand die ski's aanbood met meerdere guardian baseplates, wellicht kan je daar wat mee want ik weet niet of alles verkocht was.

je zou dan kunnen zoeken op guardian (of tracker, de atomic variant) op het marktplaats deel van het forum.
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Mrtnvssr
    Advanced
    Mrtnvssr op 23 december 2018 · 12:46
    Thanks! Waar ben jij toen geweest? Murky op 22 dec 2018 10:51 ergens in Frankrijk.. maar na een telefoontje met Salomon werd deze vervangen en kreeg de dealer gratis een andere set toegestuurd.
  • Murky
    Advanced
    Murky op 11 januari 2019 · 19:16
    Gevonden dankzij jullie tip om een Salomon dealer te vinden en vervolgens de super service van snowcountry.nl!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro