Ik ben opzoek naar een eerder gepost bericht, ik zou graag willen weten om welk gebied/oude piste het gaat.
Enkele jaren geleden heeft iemand hier een bericht gepost, over een oude piste die niet meer in gebruik is behalve door diegene die de vellen onderbinden, en waar de locals zelf het onderhoud doen van dit gebied.
(ik weet het dus niet zeker maar dacht dat of in duitsland of oostenrijk ligt)
Alvast bedankt voor het meedenken,
Persoonlijk dacht ik dat het of regio zwarte woud of regio lermoos was totaal verschillend maar ik weet het ook niet zeker.
Tot nu toe in ieder geval vast bedankt voor het meedenken
Persoonlijk dacht ik dat het of regio zwarte woud of regio lermoos was totaal verschillend maar ik weet het ook niet zeker.
Tot nu toe in ieder geval vast bedankt voor het meedenken willemdekort op 30 dec 2018 22:03
Als het Lermoos was kan het alleen de voomalige piste bij Gries zijn. Maar die wordt door de locals niet onderhouden. Ze is (deels?) dicht gegroeid met boompjes.
Je vindt ze door bij Gries richting Untergarten onder de brug door te gaan. Links voor de bebouwing staat een schuur. Dat is alles wat nog over is van het dalstation. Langes Bahnen heeft daar een materiaalopslag. Meestal staan er wat graafmachines en ligt er ook een deel lift materiaal buiten. Je kunt ze niet missen.
Edit; Ik heb op het web een oud kaartje terug gevonden: