Goed artikel over off piste

• Jimmy21
    Beginner
    Jimmy21 op 16 januari 2019 · 12:07
    Eindelijk een keer mensen met kennis van zaken aan het woord over off piste skiën in de media. https://www.ad.nl/buitenland/offpiste-verbod-absurd-het-is-juist-op-de...
    bericht aangepast door Jimmy21 op 16 jan 2019 12:10 (3% bewerkt)
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 16 januari 2019 · 12:15
    Alleen wel een beetje jammer dat de skiër op de foto geen rugzak draagt 😋
    When life gets too complicated.... SKI
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 16 januari 2019 · 12:21
    Ja, beetje evenwicht is mooi. Tot de herinnering dat ik op m'n volgende trip best m'n sneeuwzaag niet vergeet :/
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 16 januari 2019 · 12:24
    Fijn dat de ANWB erg nog even op attendeert dat verzekering wel een dingetje kan zijn. Verder viel het artikel niet tegen.
  • svenk
    Advanced
    svenk op 16 januari 2019 · 12:32
    Toch lees ik het niet als evenwichtig artikel. Ja,Sjoerd en Rolf komen aan het woord maar daar wordt dan weer met gemak een uitspraak van de ANWB tegenover gezet. De journalist mist de klepel en is niet in staat om op basis van gewogen feiten een steekhoudende tekst voor te leggen aan de massa.
    / En je sneeuwzaag niet vergeten !
    If in doubt, don't go out!
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 16 januari 2019 · 12:56
    Stemmingmakerij. Ik heb niemand gehoord over een off-piste verbod. Laat staan dat men weet hoe zoiets te handhaven.
    Typisch geneuzel van mensen uit een land zonder bergen.

Beter besteed je je tijd nu aan rijden in poeder, het nog eens lezen van Munter of de Safety Academy en het waxen van je board of ski's.
    Geniet van de poeder nu hij er is!
    May the powder be with you.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro