Haglofs Vassi II Freeride Skipak (NIEUW; maat L)

• ErnieMaas
    ErnieMaas op 21 januari 2019 · 12:30
    Professioneel freeride skipak van Haglofs. Dit is de absolute top en heeft diverse prijzen gewonnen. Betreft een broek en jas (beide proshell en goretex) die nieuw in totaal 1100 euro kost (wat ik in een oprisping ook gedaan heb...). Behoort tot de absolute top: een echt fullsuit!

Jas: skijas met diverse zakken, binnenzakken (met rits voor waardevolle spullen. Handige manchetten, sneeuwvanger die tevens aan de broek geritst kan worden.

Broek: skibroek, handiger verstelbaar, onderaan volledige versteviging. Twee zakken en volledig goretex.

Broek en jas hebben ook handige risten om te ventileren. Net wat meer over nagedacht dan andere merken.

Nieuw in totaal 1100. Nu voor 425 en maar 1 keer 1 dag aangehad. Staat: 10/10.

Met pijn in het hart, maar ik heb simpelweg teveel spullen... En met onze kinderen op de blauwe piste is dit toch wat over de top. Toppak voor weinig geld als je het mij vraagt.

bericht aangepast door ErnieMaas op 21 jan 2019 12:44
  • ErnieMaas
    ErnieMaas op 29 januari 2019 · 21:02
    Verkocht

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro