Gids/groep gezocht 29 Jan - 1 feb

• buhian
    Beginner
    buhian op 28 januari 2019 · 09:02
    Hoi allen,

Ben momenteel met een groep vrienden in Mayrhofen. Er lijken mooie dingen te doen te zijn hier maar helaas zijn het geen freeriders (nog de ervaring of de kennis).

Een gids voor mijzelf alleen is een beetje onbetaalbaar, vandaar de vraag of er een groep is die wel een onbekende durft mee te nemen. Mijn ervaring; ik zal nooit met de FWT mee doen maar kan wel redelijk van de helling af komen. Verder toch een keer of 8 een week met een gids op stap geweest dus ook wel redelijk wat kennis. Wel nog steeds niet begonnen aan mijn snowsafety.

Anyway, ik weet dat het nogal last minute is, maar niet geschoten is altijd mis!

Mvg,

Stijn Chapelle
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 28 januari 2019 · 09:21
    Hoi Stijn, stuur anders ook een mailtje naar bergfuehrer@mayrhofen-total.com

Bieden freeride/toer mogelijkheden aan in groepsverband waarbij je kunt aansluiten dacht ik.

Succes!
  • outdoorjoy
    Advanced
    outdoorjoy op 28 januari 2019 · 10:39
    Bellen naar Peter Bacher, die brengt zelf iedere dag zijn groep samen. Direct bellen dus, niet emailen, hij wilt je spreken.
    Met de bus uit Mayrhofen naar de Insider sportshop 's morgens!
    https://www.rocknsnow.at
    bericht aangepast door outdoorjoy op 28 jan 2019 10:40 (19% bewerkt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro