Gids, Niseko 22-2 t/m 2-3

• E_hagenaar
    Beginner
    E_hagenaar op 28 januari 2019 · 09:49
    Yes! We hebben geboekt voor japan! We vertrekken de 21e naar Niseko.
    Hebben jullie tips voor gidsen in Niseko? Eventueel andere wepowderaars die een gids willen delen?
    Mijn vriendin is geen fanatiek toerer dus het plan is lift acces.
    Alvast bedankt!
  • Belg_Koen
    Advanced
    Belg_Koen op 28 januari 2019 · 11:46
    Voor lift acces terrein heb je in Niseko niet echt een gids nodig. Het is gewoon een vulkaan, dus je begint bovenaan en je skiet naar beneden, ongeveer waar je wil.
    Als je dat toch echt wil, best even mailen naar Black Diamond Lodge
    "It's better to be off-piste than to be pissed off"
  • Rutgerrr
    Beginner
    Rutgerrr op 28 januari 2019 · 12:35
    (Off topic) Nice EJ! We zien het trip report hier wel verschijnen.
    Jägerbeitsie? Cheers!
  • Yves
    Advanced
    Yves op 28 januari 2019 · 15:07
    Voor Niseko zou ik idd ook niet direct een gids nemen. Wel op voorhand even goed informeren welke gates ze openen en wat je mogelijkheden daar zijn. Wij zijn vorig jaar geweest eind januari maar hebben toen beslist om Niseko vanuit Niseko Moiwa te doen (gebiedje dat er vlak naas zit) en terwijl de poederstress in Niseko groot was reden wij in Moiwa zelf onverspoord, en trokken dan van daaruit via een fantastische afdaling het hoofdgebied in (onderstaand beeld komt uit die afdaling). Zeker eens te checken in functie van de sneeuwberichten.
  • dimsum
    Beginner
    dimsum op 28 januari 2019 · 16:05
    Vergeet zeker de andere gebieden niet te bezoeken, veel moois op Hokkaido! Daar zal een gids ook meer opleveren dan in Niseko, wat mij betreft.
    Enjoy!

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro