Te koop: Head 'The day' 156

• Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 13 februari 2019 · 16:09
    Schandalig ondergewaardeerd boardje in de categorie kort, breed en speels! (Vraag maar aan @ieism en @willemien_w, die zijn ook fan.) Vond hem in de poeder redelijk vergelijkbaar rijden met de hovercraft, maar de Head is (door de combinatie van het camber profiel en de bamboe?) imo leuker/speelser als je een keertje op de piste blijft.

Base is nog super smooth en staat in een dike laag wax van de zomeropslag. Topsheet heeft wat gebruikssporen, maar niks wat je bij het poederrijden in de weg gaat zitten. Sowieso zien deze boardjes er in het echt qua afwerking en topsheet beter uit dan op de
    foto's, echt best chique imo. Mag weg wegens te veel overlap met mijn Dupraz en omdat het zonde is als zo'n fijn plankje stof staat te verzamelen.

Vraagprijs 200 euro. Kan opgehaald worden in Utrecht, indien gewenst schraap ik hem dan ook nog even voor je.

Plaatjes en bonus stoke:

bericht aangepast door Willem2k op 13 feb 2019 16:24 (1% bewerkt)
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • ieism
    Tourist
    ieism op 14 februari 2019 · 08:11
    Heel mooi boardje, geshaped in Japan. Sterk ondergewaardeerd board, speels, levendig, veel float en de tail vond ik fijner dan een hovercraft.
    splitfest.nl
  • jeroen91
    Beginner
    jeroen91 op 15 februari 2019 · 12:12
    pm
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 20 februari 2019 · 16:26
    *bump*

Genoeg nieuwe views op de bonus stoke, maar nog geen nieuw baasje gevonden.
    Kom op jongens, het gaat écht nog wel weer sneeuwen dit seizoen! 😀
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 26 maart 2019 · 20:23
    Heeft inmiddels een nieuw baasje gevonden! 😃

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro