ABS op't vliegtuig

• Jurgen
    Advanced
    Jurgen op 16 november 2010 路 22:58
    Ff een vraagje. In januari vliegen we met een paar gasten naar Japan. Beetje sushi eten, geisha's ambeteren en wat in de sneeuw spelen  ;D (ik zocht eigenlijk een smiley met spleetogen).

Weet er iemand of je je ABS/Snowpulse cylinders zomaar mee op het vliegtuig kan nemen? Kan dat in handbagage? Speciale voorwaarden? Let wel: Japan is buiten Europa (ik zeg het maar, mocht iemand dat niet weten  馃榾), de regeltjes kunnen beetje anders zijn.

Iemand ervaring mee?
  • Steef
    Advanced
    Steef op 16 november 2010 路 23:08
    Relaxed die zoekfuncties...Hatseklats: http://www.wepowder.nl/forum/index.php/topic,734.0.html...
    Every turn is a sign of weakness
  • SPAM
    Advanced
    SPAM op 16 november 2010 路 23:10
    en anders google. Snelle zoekactie levert ABS wel met doc en Snowpulse niet
    Wie niet chased moet veel weken boeken!
  • Arjen
    Advanced
    Arjen op 16 november 2010 路 23:20
    Patronen en hendel in je normale bagage inpakken en dit aangeven bij het inchecken.
    One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
  • tomster008
    Tourist
    tomster008 op 17 november 2010 路 04:33
    Waar ga je heen in Japan Jurgen?
  • Jurgen
    Advanced
    Jurgen op 17 november 2010 路 21:43

Waar ga je heen in Japan Jurgen?

Ben nog volop aan het plannen. Zou graag richting Hokkaido/Sapporo/Niseko gaan en misschien ook wel omgeving Hakuba.

Tips?
  • Polhovsky
    Expert
    Polhovsky op 18 november 2010 路 10:05
    Laat je in ieder geval niet verleiden om naar Hakkoda (zogenaamd het La Grave van Japan...) te gaan. Dat valt namelijk zwaar tegen. Niseko is mooi maar wel overbevolkt met Australi脙芦rs. Er zijn de nodige kleine gebiedjes die rustiger zijn. Ik zou weleens naar Tomamu willen. Dat schijnt namelijk gebied te zijn waar voornamelijk families komen maar het schijnt wel goede freeride-mogelijkheden te hebben. Als de sneeuw goed is (waar is het dan niet goed maar toch...), is Happo One in de Hakuba-regio goed.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro