St. Anton - gids delen 10 - 15 maart

• Tony
    Beginner
    Tony op 5 maart 2019 · 17:00
    A.s. weekend vertrek ik naar St. Anton, weekje met een gezellige groep op pad in Ski Arlberg.

In deze groep helaas geen freeriders, maar bij een weekje St. Anton hoort natuurlijk wel wat off piste avontuur.

Is er tussen 10 en 15 maart iemand in St. Anton die een dagje gids wil delen?
  • SidiNick
    SidiNick op 7 maart 2019 · 23:27
    Wij zijn van 11 maart tot 14 maart in Galtür, Ischgl, Kappl. Niet zo heel ver van st Anton met de auto als je de oversteek wilt doen, kunnen we eens kijken wat de opties zijn voor een dag met gids.
  • Tony
    Beginner
    Tony op 7 maart 2019 · 23:34
    Heb vandaag net een afspraak gemaakt met @Marci voor 15 maart, stuurde me een Pm. Ik hou je aanbod even als reserve, maar dank in ieder geval!
  • Saskia
    Saskia op 15 maart 2019 · 15:13
    Hi,
    Heb je een gids voor 16/3 ? Wij, 2 fanatieke poeder skiërs sluiten graag aan in st Anton
  • Tony
    Beginner
    Tony op 15 maart 2019 · 17:54
    Helaas, vandaag laatste dag in St Anton. Morgen door voor weekje Trois Vallées 😃
    Veel plezier! Gids vandaag waarschuwde nog wel voor morgen; hoog lawinegevaar, mooier weer, veel drukte verwacht.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro