camper/campingplaats vlakbij skigebied maand mei?

• Fritz Freeride
    Advanced
    Fritz Freeride op 22 maart 2019 · 10:59
    Van plan om na de pasen/ meivakantie met de camper de laatste sneeuw van het seizoen te pakken. Meest ideaal is een camperplaats of camping vlakbij een lift of in een skigebied die tegen die tijd nog geopend is. Zwitserland / oostenrijk ivm de afstand . Wie heeft voor mij een paar goede/gouden tips?
    snowfreak & elevated surfer
  • Steef
    Advanced
    Steef op 22 maart 2019 · 11:24
    https://wepowder.com/nl/forum/topic/71403

Uiteraard afhankelijk van de condities en of het gebied nog open is. Meeste gebieden sluiten na Pasen. Dus waarschijnlijk aangewezen op de hoger gelegen gebieden en/of gletsjers. Volgens mij is overnachten op de P van oa Hintertux, Pitztal en Kaunertal geen probleem. Bij Solden kunnen ze wat moeilijk doen met 'wildkamperen' is mijn ervaring. Daar heb je echter wel een camping in het dorp, en eentje iets daar buiten.
    Every turn is a sign of weakness. I'm weak...
  • joekvanvoorbergen
    joekvanvoorbergen op 22 maart 2019 · 11:48
    Kaunertal is idd geen enkel probleem, mooi gebied!
  • Brakkeman
    Beginner
    Brakkeman op 22 maart 2019 · 12:46
    Hintertux staan altijd vrij veel campers, dus lijkt me geen probleem
  • Tukker
    Beginner
    Tukker op 22 maart 2019 · 17:51
    P Hintertux, Pitztal en Kaunertal allemaal geen probleem. Op P van Pitztal in het hoekje ook een leuke Alm met goede muziek en relaxte gast. Naar mijn idee zijn het alledrie de betere gletsjers ook van Tirol.
    Tukker(ik)
  • evr66
    Beginner
    evr66 op 22 maart 2019 · 18:34
    Ook op dit forum zet ik Engelberg met stip bovenaan. Nog geopend (zowel camping als liften), gaaf gebied en snel aan te rijden (820 km vanaf Rotterdam)
  • xs2arjan.
    Advanced
    xs2arjan. op 23 maart 2019 · 10:04
    @Fritz Freeride Niet dat ik je topic wil kapen, maar laat weten waar je parkeerd voor evt andere WePowder camperaars 😉

Altijd gezellig eensgezinde te treffen 😉

xs2arjan

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro