Last minute touren: vanavond weg?

• Luukie25
    Expert
    Luukie25 op 3 april 2019 · 23:47
    Dit weekend zou ik met iemand naar de Wiesbadener Hütte gaan om 3 dagen te tourskien. Helaas (!) heeft hij door ziekte af moeten zeggen. Alvorens ik de hele tocht afblaas, probeer ik het toch. Iemand die vanavond nog extreem last minute mee wil voor 3 dagen last minute touren? Do op vr nacht heen, zondag nacht terug. Rijden in principe geen punt (=ik). Vertrek / ik in Hoofddorp.

Ikzelf: fanatiek, jong en vooral heel enthousiast. Redelijk veel tour en alpine ervaring.

Tochten: gletsjerterrein, gipfjeltjes, poeder, maar geen lift en gids. Auto op 2100, Hut op 2450, bergen tot 3400.

Hut is al/nog gereserveerd. Totale kosten ex drank incl halfpension zo'n 90 voor 2 nachten incl overnachting uit m'n hoofd. Komt enkel nog wat brandstof bij.

App vooral voor contact! 06 drie zes 10 3 zeven zeven 1 😃

PS vanavond is dus donderdag avond, 1p minuutjes te vroeg.
    bericht aangepast door Luukie25 op 3 apr 2019 23:49 (4% bewerkt)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 4 april 2019 · 05:31
    Ah shit ik heb al een afspraak, anders was ik graag meegegaan Luuk..
    splitfest.nl
  • meteomorris
    Expert
    meteomorris op 4 april 2019 · 07:44
    @Luukie25 doe je heel voorzichtig? Voor vandaag wordt er heel veel, als in heel veel sneeuw verwacht op de route naar de hut toe!
    Het heeft in aanloop geföhnd. De nieuwe sneeuw zal niet direct goed binden met oudere triebschnee er onder.
    May the powder be with you.
  • Luukie25
    Expert
    Luukie25 op 4 april 2019 · 07:49
    @meteomorris Dank voor de bezorgdheid ! Dat was precies een reden voor twijfel bij mijzelf, waardoor ik een tijd gewacht heb met hier de zoektocht posten. Dat blijft ook zeker een overlegpuntje waar ik goed naar kijk alvorens de knoop door te hakken.
    bericht aangepast door Luukie25 op 4 apr 2019 07:52
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 4 april 2019 · 08:20
    @Luukie25, vanavond gaat mij niet lukken, maar vrijdagmiddag weg kan wel. Kan dan eventueel t/m dinsdag in de Alpen blijven.

Laat weten dat ook voor jou een optie is.
  • nzwarts
    Advanced
    nzwarts op 4 april 2019 · 08:20
    @Luukie25, vanavond gaat mij niet lukken, maar vrijdagmiddag weg kan wel. Kan dan eventueel t/m dinsdag in de Alpen blijven.

Laat weten dat ook voor jou een optie is.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro