Tripreport: Poederalert #21 in S枚lden + video

• Roene
    Advanced
    Roene op 17 april 2019 路 12:29
    Een vrij weekend viel samen met poederalert #21, dus een goed excuus om weer een trip richting de Alpen te maken 馃槂. Via een oproep op Wepowder afgesproken met @henwildie (Henry) en na wat heen en weer ge-app besloten om naar S枚lden te gaan. Donderdagmiddag in de auto gestapt en 's avonds rond 22:00 gearriveerd. Op vrijdag aangesloten bij @Skiester en haar vriendin Mea die voor die ochtend een gids hadden geboekt. De sneeuw was redelijk zwaar, maar met de gids toch prima poeder kunnen vinden en de nodige 'first tracks' gescoord.
    Dit weekend bleek in S枚lden het Electric Mountain Festival te zijn en dat zorgde voor een gezellige afsluiter van een goeie eerste poederdag!

De tweede dag bleek wel wat trickier, want gedurende nacht was er op veel hellingen bruchharsch ontstaan. Niet heel prettig om doorheen te ski毛n al leek Henry er op zijn Morris Powfinder een stuk minder last van te hebben!
    Maar door goed te letten op de ori毛ntatie en de zon etc. uiteindelijk toch nog aardig wat fijne hellingen weten te vinden. Dus al met al een zeer geslaagde en ook weer leerzame poedertrip!

En aangezien beelden vaak meer zeggen dan worden, hieronder een video-edit van het weekend:

bericht aangepast door Roene op 17 apr 2019 13:24
  • SidiNick
    SidiNick op 17 april 2019 路 12:39
    Super vette beelden! En wat ben ik toch aan denken aan die 360 cam, zo veel mogelijkheden. Damn die nose is huge van de powfinder !
  • skiester
    Advanced
    skiester op 17 april 2019 路 13:28
    Hoe leuk!! En hoe fijn toch ook wepowder om zo last minute gids te kunnen delen (en biertjes... en self made noten/cacao bende waarvan ik het recept nog wil @henwildie !)
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • Haas
    Expert
    Haas op 17 april 2019 路 23:29
    Lekkerrrrr!
    There are no secrets, only information you don't yet have...!!
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 18 april 2019 路 08:54
    Tof filmpje. Lekkere trip!
  • MTV
    Beginner
    MTV op 18 april 2019 路 10:09
    Fijn filmpje Roene, thanks! Hoe doe je dat nou, met die camerabeelden van boven?
  • SidiNick
    SidiNick op 18 april 2019 路 12:00
    Fijn filmpje Roene, thanks! Hoe doe je dat nou, met die camerabeelden van boven?MTV op 18 apr 2019 10:09
    Met de Insta 360 one x camera neem ik aan. Zoals de naam al zegt een 360 cam met echt wel goede features, zoek maar eens op zou ik zeggen.
  • svenk
    Advanced
    svenk op 18 april 2019 路 21:15
    Lekker weer Roene !
    If in doubt, don't go out!
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 18 april 2019 路 23:24
    Topweekend en die 360 camera staat op het wensenlijstje, geweldige beelden! Recept komt eraan @skiester
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • Roene
    Advanced
    Roene op 25 april 2019 路 12:25
    @MTV, die beelden heb ik inderdaad, zoals anderen al aangeven, gemaakt met de Insta360 One X camera. Geeft weer erg leuke extra mogelijkheden! Ik maak voornamelijk gebruik van overcapture/free capture: een deel van het 360-beeld gebruiken in een 'fixed frame'-video.
  • koen_djfistel
    Advanced
    koen_djfistel op 28 april 2019 路 04:09
    Plezante beelden. En vooral : plezante pow 馃槂
    sbs roelz

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro