Haute Savoie

• tillnlpn
    Tourist
    tillnlpn op 5 augustus 2019 · 12:05
    Hoi!

Vanaf oktober woon ik een jaar in de Haute Savoie, op nog geen uurtje van La Clusaz, Portes du Soleil en Megève
    Ik wil deze periode graag gebruiken te werken aan mijn kennis van toerskiën, lawinetrainingen, freeridetrainingen, etc.

Zijn er hier mensen die in die regio wonen?
    Of mensen die het leuk vinden om samen op pad te gaan in de bergen - skiën, hiken, klimmen?

Ik hoor graag van jullie!

Mathilde
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 14 augustus 2019 · 15:50
    Of er Nederlanders in de buurt wonen weet ik niet, ik weet wel dat er Nederlandse (berg-) en skigidsen in de buurt wonen. Edward Bekker in Finhaut, Roeland van Oss in Chamonix en Sander @Kanski in Nendaz. Wellicht in een paar vrije dagen eens mee op pad, en zo misschien nieuwe mensen leren kennen? Met Sander, wellicht wat verder weg voor je, kun je alle kanten op weet ik uit ervaring. Vanaf december is hij weer in Nendaz.

Doe sowieso gerust een oproep als je een bepaalde periode in gedachte hebt of voor een poederalert, er zijn altijd mensen die richting de Alpen gaan.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • AvdL
    Beginner
    AvdL op 14 augustus 2019 · 15:50
    Of er Nederlanders in de buurt wonen weet ik niet, ik weet wel dat er Nederlandse (berg-) en skigidsen in de buurt wonen. Edward Bekker in Finhaut, Roeland van Oss in Chamonix en Sander @Kanski in Nendaz. Wellicht in een paar vrije dagen eens mee op pad, en zo misschien nieuwe mensen leren kennen? Met Sander, wellicht wat verder weg voor je, kun je alle kanten op weet ik uit ervaring. Vanaf december is hij weer in Nendaz.

Doe sowieso gerust een oproep als je een bepaalde periode in gedachte hebt of voor een poederalert, er zijn altijd mensen die richting de Alpen gaan.
    It's all about the turns duuuuuude!
  • tillnlpn
    Tourist
    tillnlpn op 17 augustus 2019 · 10:16
    Thanks @AvdL!
  • petertav
    Beginner
    petertav op 10 september 2019 · 01:28

bericht aangepast door petertav op 10 sep 2019 01:29 (100% bewerkt)

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro