Tot 50% op ABS lawine rugzakken bij bergzeit

• MrO
    Beginner
    MrO op 5 september 2019 · 12:53
    Tot 50% op ABS lawine rugzakken bij bergzeit. Link wordt tegengehouden, maar check bergzeit. Verschillende modellen
  • Reinoud
    Beginner
    Reinoud op 8 september 2019 · 10:51
    Dank voor de tip!
    Wat ik vaak slecht begrijp bij verkochte lawinerugzakken: wat zit er precies wel en niet bij?

In de categorie "lawinerugzakken" op bergzeit staan rugzakken vanaf 60e (zonder enig systeem, dat is dan toch geen lawinerugzak?)
    Bij de wat duurdere varianten staat dan vaak nog: "The activation unit (cartridge and handle) are not included!"
    Hoe weet ik nou wat een goede deal is voor een compleet airbag systeem, dat enigszins lichtgewicht is?
  • Cheizz
    Beginner
    Cheizz op 8 september 2019 · 11:03
    Een 'lawinerugzak' kan ook zijn: een rugzak die geschikt is voor een airbagsysteem. Of het is een zip-on misschien? De ABS Vario heeft één basis met verschillende zip-ons... Maar goed om even in de gaten te houden ja'.
    gigiski.com
  • Brakkeman
    Beginner
    Brakkeman op 8 september 2019 · 21:56
    Dank voor de tip!
    Wat ik vaak slecht begrijp bij verkochte lawinerugzakken: wat zit er precies wel en niet bij?

In de categorie "lawinerugzakken" op bergzeit staan rugzakken vanaf 60e (zonder enig systeem, dat is dan toch geen lawinerugzak?)
    Bij de wat duurdere varianten staat dan vaak nog: "The activation unit (cartridge and handle) are not included!"
    Hoe weet ik nou wat een goede deal is voor een compleet airbag systeem, dat enigszins lichtgewicht is?Reinoud op 8 sep 2019 10:51

Rekenen.

Abs rugzak: base+zip on+trigger+cartridge
    Mammut: rugzak+airbagsysteem (soms inbegrepen bij rugzak)+cartridge
    Alpride:rugzak+airbagsysteem (soms inbegrepen bij rugzak)+co2 cartridges
    Pieps of Black Diamond (jetforce systeem): rugzak (werkt elektrisch dus volledig systeem)
  • Lexy86
    Beginner
    Lexy86 op 12 september 2019 · 15:02
    Dank voor de tip!

Hoe weet ik nou wat een goede deal is voor een compleet airbag systeem, dat enigszins lichtgewicht is?Reinoud op 8 sep 2019 10:51

Dat had ik idd ook! Ben naar echte winkels gegaan (bever in mijn geval). Niet de goedkoopste uitgezocht maar ik wil niet besparen op safety materiaal 😃 Echte winkels zijn top!!
  • Lexy86
    Beginner
    Lexy86 op 12 september 2019 · 15:03
    Met echte winkels bedoel ik uiteraard winkels met een fysieke locatie 😋

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro