Vers van de pers: tweede druk Safety Academy (met tijdelijke korting)

Vers van de pers: tweede druk Safety Academy (met tijdelijke korting)

Tijd voor een feestje! Safety is niet sexy wordt er wel eens gezegd. Wel, het tegendeel blijkt. Vandaag werd de tweede druk van de wePowder Safety Academy bij ons bezorgd, net op tijd voor de start van een nieuwe winter. De eerste druk was deze zomer helemaal uitverkocht en dus hebben we er vaart achter gezet om op tijd een tweede druk op tijd gereed te hebben. Dat is gelukt.
Met een vernieuwde cover, wat interne updates en aanpassingen is deze druk weer helemaal up to date.

Een tweede druk, wie had dat gedacht toen we een paar jaar geleden de Safety Academy lanceerden. Ik eerlijk gezegd niet. Investeren in je kennis is niet echt sexy, maar ik ben blij dat duizenden freeriders dat inmiddels hebben gedaan. Want met de juiste kennis rijd je niet alleen veiliger, je scoort uiteindelijk ook vaak betere poedersneeuw.

Tijdelijk 25% korting op de tweede druk

Om de lancering van de tweede druk met je te vieren hebben we een mooie introductie aanbieding voor je. Bestel je nu dan krijg je 25% korting op je aanschafbedrag. De korting is tot 31 oktober 2019 geldig, dus wacht niet te lang!

Start je nu met de Safety Academy dan kun je direct online starten en sturen we je komende week een kakelvers boek op. Gebruik bij het afrekenen de code VERSVANDEPERS (allemaal hoofdletters) en de korting wordt automagisch verwerkt. Je kunt hier direct starten.

Module 2 tijdelijk ook met 25% korting

Heb je module 1 al en ga je steeds vaker dieper de backcountry in? Module 2 deelt ook mee in het feestje. Met dezelfde code (VERSVANDEPERS) krijg je ook op module 2 nu tijdelijk 25% korting. Je kunt hier direct starten.

meteomorris

Reacties

Gevorderd
ThijsBAuteur18 oktober 2019 · 15:54

Gruwelijk! Kunnen we een paar exemplaren inzien tijdens het FFF? Heb de 1e editie al maar wellicht dat er genoeg aanpassingen inzitten om een nieuwe aanschaf goed te praten voor mezelf ;) oh, en zijn de wijzigingen ook al online doorgevoerd?

Expert
meteomorrisAuteur18 oktober 2019 · 16:51

@@ThijsB, ik zie dat je safety I en II al hebt. Houd dan even je money in de pocket. Als wePowder Pro krijg jij binnenkort een mailtje in je box met iets moois voor je. Ik zou mijn centjes nog even bewaren ;)

powfinder.com
Beginner
kjiratsiekoedelAuteur18 oktober 2019 · 18:28

Inlegvelletje?

Beginner
ThijsLAuteur18 oktober 2019 · 21:11

Mooi moment om module 2 aan te schaffen ??

Gevorderd
ArjenproadminAuteur18 oktober 2019 · 21:16

Als je Module 1 al in je bezit hebt dan ben je goed voorzien en hoef je niet deze tweede druk aan te schaffen. Wel een goede reden om door te schakelen naar module 2 natuurlijk. Verder komt er nog iets heel veel vetters aan ?

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
Guy.Auteur19 oktober 2019 · 08:02

Na Genesis, eindelijk Exodus?

Gevorderd
ArjenproadminAuteur19 oktober 2019 · 08:19

@@Guy. Leviticus er ook meteen bij

One day, they'll invent synthetic powder, ban all kinds of work and give you a free liftpass...
Gevorderd
ThijsBAuteur22 oktober 2019 · 13:37

@@meteomorris kijk, dat horen we graag! Dank voor de reactie

Reageren
Mis helemaal niets meer!

Ontvang het laatste nieuws, PowderAlerts en meer!