Ortovox Free Rider 22 Avabag kit

• shredgar
    Beginner
    shredgar op 18 oktober 2019 · 16:33
    Hey hier,

Wegens andere plannen (blessure) en toch iemand anders bij willen maken bied ik hier mn freeride kit aan wegens omstandigheden:

- Nieuwe Ortovox Free Rider 22 Avabag kit incl AVA unit (Zwart/Anthraciet)
    - Nieuwe Avabag Cartridge
    - Ortovox S1 pieper
    - Ortivox Shovel Pro Alu III
    - Carbon Probe, 240 Super
    De set is dus nieuw en nog nooit in de sneeuw geweest
    Normale setprijs incl btw €998,41 in de shops maar met met pijn in mn hart (en blessure) bied ik de set aan voor: €675,-

Dit is inclusief verzending met track & trace binnen NL & BE.

bericht aangepast door shredgar op 18 okt 2019 16:50
  • VanBluffel
    Beginner
    VanBluffel op 19 oktober 2019 · 14:31
    Hey schredgar, is er ook een mogelijkheid dat je de rugzak met cartridge apart verkoopt? Dan heb ik zeker interesse.
  • Laurankl
    Tourist
    Laurankl op 20 oktober 2019 · 13:09
    Hi Edgar, ik heb je een PM gestuurd!
  • shredgar
    Beginner
    shredgar op 22 oktober 2019 · 12:37
    Hi allen, na lang wikken en wegen heb ik toch besloten de set te houden. Dit topic kan op slot.
  • shredgar
    Advanced
    shredgar op 23 januari 2020 · 12:01
    Hi! Na mn Ortovox Free Rider 22 Avabag nu n keer te hebben meegenomen op een korte trip zit ik nu te denken aan een andere vorm tas, met zip on en wat meer ruimte voor apart zaken voor de dagen dat ik geen avabag nodig heb en als ik een dagtrip wil maken (jas, handschoenen, etc.. erbij). Mn huidige tas is voor mijzelf (na getest te hebben in de sneeuw) net ietwat te klein.

Nu is de avabag dus nog helemaal nieuw, inclusief een nieuwe cartridge, nooit geploft 😃

Mocht iemand interesse hebben of een ABS/Pieps tas met zip on tussen de 22 en 35l beschikbaar hebben voor de ruil dan hoor ik het graag. Als iemand interesse heeft om de tas te kopen dan verkoop ik m voor €500,- inclusief verzending binnen Nederland & Belgie.
  • shredgar
    Advanced
    shredgar op 24 januari 2020 · 16:57
    Mag op slot, is verkocht.

Reageer

Je hebt een account nodig om te kunnen reageren in dit topic. Login of registreer.

Upgrade naar wepowder Pro

• Uitgebreide 14 dagen verwachting
  • Hellingshoek- en expositielagen
  • Inspirerende freeride routes
wepowder Pro